PC start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdonker43

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Beste vrienden,
Als nieuw lid kom ik gelijk met een probleem, mijn PC doet niets meer.
Wat is er gebeurd, na kijken van een film via power dvd moest ik stoppen om te gaan eten en de scherm beveiliging deed dienst.
Na de maaltijd wilde ik de film weer starten echter hij deed niets meer, computer uitgezet en getracht te starten alleen de info van het moederbord kreeg ik te zien.
De windows cd erin gedaan en geprobeerd met de cd op te starten en ook dat vertikt ie, wie kan en wil mij info geven wat er loos is.

Laatst bewerkt:
Bios reset wil ook wel eens helpen dmv jumper of knoopbatterij op je moederbord tijdelijk verwijderen.

STEKKER UIT DE PC KAST ALS JE DIT UITVOERD.

knoop batterij uitgehaald en erin geplaatst, geen verandering na info moederbord een grijs beeld.

Hoi,

Veilig modus (F8 tijdens opstart) ook niet mogelijk?

Grtz.

Hoi !

Kun je wel in je bios komen ?

Zo ja, na de bios-reset datum/tijd goed gezet en gekozen voor "default settings "?

Zo ja, je CD-speler als eerste in de opstart-volgorde gezet ?

Wil je PC nu opstarten van de XP-CD ?

Greetz,

Harry

Laatst bewerkt:
kom niet in veilige modus, de drive start wel met de cd maar krijg verder niets te zien.
kan het niet zijn dat mijn harde schijf kapot is ? Ben wel in bios geweest en bovenstaande uitgevoerd echter zonder resultaat.

Laatst bewerkt:
Heb je wel een volledige versie van winxp in je driver is het toevallig geen herstel cd?

Dus je hebt de cd/dvd drive als eerste drive gezet in de bios?.

Beste mensen,
Heb de pc ten einde raad naar reparateur gebracht en deze kwam na onderzoek met de mededeling dat de grafische kaart stuk was.
Heb opdracht gegeven deze te vernieuwen en morgen kan ik hem ophalen.
langs deze weg allemaal bedankt voor de diverse sugesties, helaas geen enkele in de goede richting.

Na de maaltijd wilde ik de film weer starten echter hij deed niets meer, computer uitgezet en getracht te starten alleen de info van het moederbord kreeg ik te zien.
Ben wel in bios geweest en bovenstaande uitgevoerd echter zonder resultaat
Toch raar dat je dit wel kan zien als de grafische kaart stuk is

Ron

Voor mij een totale verrassing echter zal ik het morgen zien, maar heb je de grafische kaart nodig om de info van de bios te weergeven ?

Je hebt je grafische kaart nodig om iets op je monitor te krijgen!

Ron

Beste mensen,
Heb de pc ten einde raad naar reparateur gebracht en deze kwam na onderzoek met de mededeling dat de grafische kaart stuk was.
Heb opdracht gegeven deze te vernieuwen en morgen kan ik hem ophalen.
langs deze weg allemaal bedankt voor de diverse sugesties, helaas geen enkele in de goede richting.

Grafische kaart stuk en je kunt wel je moederbord gegevens zien tijdens het opstarten, voor mij een vraag teken ???
Normaal zou je geen of een vertekend beeld moeten hebben.
Wordt er toch weer één beter aan, mag je raden wie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan