Pc start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ken310

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2008
Hallo,

een pc van mij start niet meer normaal op, de pc vraagt aan het begin om windowsnormaal te starten of in veilige modus.
Als ik verder ga begint de pc met een schijf controle en die blijft hij herhalen totdat ik de schijf controle annuleer maar dan heeft het beeldscherm geen signaal meer.

Net heb ik de pc weer opgestart, nu komt er niks meer op het scherm. Tijdens het opstarten hoor ik alleen even een geluidje.

Het probleem is gekomen sinds ik bestanden van een externe harde schijf wilde halen.
De externe harde schijf kwam niet op de computer te staan, ik probeerde hem achter in te pluggen, in de 2de USB poort en weer aan de voorkant. Het lampje van de externe harde schijf ging wel branden maar hij kwam niet in "deze computer" te staan.

Een tijdje later begon de scroll van de pc heel traag te worden, als ik ergens (bijv. op een site) naar beneden scrollde ging het in verschillende stukken omlaag, toen heb ik de pc opnieuw opgestart en is het probleem gekomen.

start de pc wel door in de veilige modus?
Zo ja dan is een systeem herstel naar een punt vlak voor het probleem mogelijk de snelste oplossing.
mvg leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan