Pc start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eas_37

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2006
Na een nacht uitgestaan te hebben start hij niet meer op ,Aan knop ingedrukt ,het lampje gaat 1 sec branden en gaat direkt weer uit. EEn paar keer de knop indrukken en er gebeurt helemaal niets , Steker in en uit een paar keer en Ja hij start weer op.
Half uurtje uitgezet weer aan gedaan en start gewoon weer op.
Volgende ochtend weer hetzelfde probleem.

verder werkt alles goed als hij loopt.
Voeding?
Schakelaar?
Moederbord?

Help!!!:(

ik denk dat het een probleem is met je voeding, misschien is het handig om die met een multi/volt meter even door te meten.

ik denk dat het een probleem is met je voeding, misschien is het handig om die met een multi/volt meter even door te meten.

Volgens mij , als ik de voeding eruit haal om m te meten moet ik 2 draden doorverbinden om te zorgen dat de voeding aangaat,geen idee welke.

Dat kan heel goed en dat betekent tevens dat de voeding aan het einde van zijn leven begint te komen!

Bedankt voor alle hulp,

Voeding laten testen en was inderdaad niet helemaal goed meer , gelukkig zat er nog garantie op en heb dus een nieuwe meegekregen en alles wekt weer:thumb:

Na een nacht uitgestaan te hebben start hij niet meer op ,Aan knop ingedrukt ,het lampje gaat 1 sec branden en gaat direkt weer uit. EEn paar keer de knop indrukken en er gebeurt helemaal niets , Steker in en uit een paar keer en Ja hij start weer op.
Half uurtje uitgezet weer aan gedaan en start gewoon weer op.
Volgende ochtend weer hetzelfde probleem.

verder werkt alles goed als hij loopt.
Voeding?
Schakelaar?
Moederbord?

Help!!!:(

je stroom toevoer voor 1 minuut afsluiten en dan weer inpluggen heb ik zelf gehad met overclocken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan