PC start nietmeer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkstar

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2008
Pc stond op in de dag en de nacht daarop ook (heeft 3 extra ventitjes dus No problem), ik vertrek in de ochtend en kom in de namiddag terug thuis en pc was uit. men moeder zei dat hij ineens uitgevallen was.

nu wil ik hem starten en ik zie en voel dat al men venti's en HD's draaien. maar men scherm springt 1 sec aan en direkt in slaapstand, men Cdlezer en schrijver willen niet openen of niets, men toetsenbord reageerd niet op NumLock ligtje en beide lichtjes branden aan men startknop beide oranje.

Heb hem in januari helemaal laten repareren van een moederbordchip doorbranding en neem men voorzorgen nu daarop maar kan normaal niet terug dat zijn. Iemand ideeën wat te doen?

Probeer eens of die wel normaal opstart als je alle hardware los koppelt be
halve viedeokaart en geheugen kijk eens wat diedan doet.

nogsteeds het zelfde, geen reactie op toetsenbord en muis krijgt steeds geen stroom, venti van voeding en processor werkt draaien wel. en op de output van men moederbord en grafkrt kijk ik of het scherm gaat of niet maar telkens weer, 1 sec aan en direkt ik in slaapstand

Dus je hebt alles los gekoppelt behalve videokaart en geheugen?
Dan kan je voeding defect zijn of je moederbord.
Zou even een andere voeding proberen

Als het aan de voeding zou liggen zou men venti van processor toch niet draaien toch?

Een voeding heeft meerdere uitgangen dus er kan er altijd één of meerdere problemen geven.

in de komende week zal ik men voeding testen en als deze wierd doet zal ik deze vervangen en dan moet ie opgelost zijn denkik en anders is het zeker nieuw moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan