PC start op, geen beeld. Wel beeld in de veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

janera102

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2013
Ik heb bijna een hele middag gewerkt op mijn Desktop en daarna uitgezet. Na ongeveer 1,5 uur weer opgestart en hoorde de PC wel opstarten, kreeg de vier draai logo's en het startgeluid, waarna je het inlogscherm moet krijgen, maar helaas geen beeld. Wel zie ik mijn muis over he scherm gaan. Alle kabels aangedrukt, ook achter de monitor, maar geen beeld. Ik zet de PC dan uit door de startknop van de PC-kast ingedrukt te houden. Als ik de startknop dan weer indruk om op te starten komt natuurlijk het zwarte scherm met de vele regels dat niet normaal is afgesloten en met de vraag hoe ik wil opstarten: Normaal, via veilige modus of + internet. Ik kies dus voor veilige modus met internet.
Ik ben dit nu aan het typen in de veilige modus en kan alles zien. Heb een windows update van vandaag via de herstelmodus weer verwijderd. maar niets helpt.
Iemand een idee wat de oorzaak van dit vreemde fenomeen is?
Bij voorbaat dank.

Uitroeptekens en / of cirkels met kruisen erin binnen hardware in het configuratiescherm?

Beste mensen, het is opgelost! :thumb:
Hoe: Mijn Full HD LCD scherm in de huiskamer was is stuk. Ik heb een ander klein scherm daarvoor in de plaats aangesloten.
Omdat dit grote scherm als kloon in de grafische kaart geintegreerd was en afgekoppeld was werkte blijkbaar daardoor ook niet mijn PC TFT monitor.
Toen ik de HDMI kabel uit de PC/grafische kaart trok had ik weer beeld op mijn PC monitor.
Zo eenvoudig kan het blijkbaar zijn. :d
Dank voor jullie aandacht!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan