pc start opnieuw door voeding ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

kamuflay

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
ik heb een probleempje met mijn pc... hij doet zomaar uit het niets opnieuw starte maar dit probleem had ik eerst niet het is vorige week pas begonnen... meestal als ik een game wil gaan spelen komen er beetje van die geluiden van mijn pc... (normaal hoor hem bijna niet) en dan opeens startie opnieuw.....
normaal doetie nooit zulke dingen en als ik dat geluidje hoor dan is het meestal datie opnieuw gaat starte .....IS EGT ZO IRRITANT ....:(

een vriend van me zei dat het door de voeding komt dat die te zwak is ofso ....
ik heb een ATX-300FAT en er staat DC output : 300wat (dat is volgens mij de wat) en als ik nu een nieuwe voeding moet kopen wat voor een moet ik dan halen van hoeveel watt..?

kan iemand mij helpen

Kan je wat specificaties geven over je pc? En hoe oud is de pc? Heeft hij het wel goed gedaan vroeger?

Kan je wat specificaties geven over je pc? En hoe oud is de pc? Heeft hij het wel goed gedaan vroeger?

ik heb al ongeveer een jaar maar ik heb niet in winkel gekocht gewoon aan iemand laten ensow.. maar dit probleem had ik eerder ookal best lang geleden ongeveer in april ergens.. toen deetie ook zomaar opnieuw starten maar daarna is het vanzelf weggegaan en heel af en toe gebeurde het nog maar nu begint het best wel erg worden het gebeurd nu wel wat vaker dan toen... en windows opnieuw instaleren help ook niet want dat heb ik al zo vaak geprobeerd nu:(

ik wil wel meer info over mijn pc geven maar waar moet ik al die dinge vandaan hale...
ik heb alleen dit ff kunne vinden..
AMD Athlon(tm) XP 3000+
videokaart = NVIDIA GeForce 6200

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan