PC start opnieuw en opnieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Acec

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2004
Berichten
12
Hallo, ik heb een probleem met mijn PC... Sinds ik gisteren een TV-kaart en 256 MB RAM geheugen heb geinstalleerd, start mijn PC niet meer op. Vanmorgen viel hij uit na 10 min aanstaan, maar sinds de vooravond valt hij telkens hij halverwege het opstarten is terug uit, en start hij opnieuw, en zo blijft hij verder doen... Ik haalde de TV-kaart er uit, en dan wou hij 1 keer opstarten, maar dan lukte het weer niet. ( ik had ondertussen al een schijfcontrole en defragmentatie uitgevoerd. ) Noch in veilige modus, noch met de laatste juiste instellingen doet hij het... Is dit gewoon een virus, of ligt het aan de hardware? :confused:

P.S.: Gisteren was er nog geen probleem te bemerken.
 
mischien je voeding overbelast.
Met welke instelling kon je hem dan wel opstarten
 
Gezien het probleem pas ontstond na installatie nieuwe hardware zal het geen virus zijn.

Wat voor geheugen heb je? Kan ook aan een defecte of verkeerde geheugenmodule liggen.
Haal het nieuwe geheugen er eens uit en probeer het dan nog eens.
 
Die ene keer startte hij gewoon... En ik heb 256 MB PC2100 Ram, en heb er 256 MB RAM PC2100 bijgestoken.
Edit: Ik heb Windows porberen opnieuw te installeren, maar tevergeefs, hij loop vast.
 
Laatst bewerkt:
Windows opnieuw installeren ging wel?

Start eens op met de recovery console en geef eens het commando fixboot als je gebruik maakt van partities, fixmbr als je geen gebruik maakt van partities.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan