PC start opnieuw op bij aansluiten webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hightower

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Hallo,

Ik heb een probleem en wel te weten de volgende:
Ik heb een digitale camera met webcamfunctie.
Wanneer ik de camera aansluit op de pc en kies voor de webcam functie, krijg ik eerst een melding dat er nieuwe hardware is gedetecteerd. Alles goed maar dan 1 seconde later start de pc uitzich zelf opnieuw op.
Weet iemand hoe dat komt en hoe ik dat kan verkomen.
Wanneer ik kies over het opslaan van de foto's op me pc is er geen enkel probleem.

Extra info:
Gaat via USB, driver is geinstaleerd, windows XP Pro
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet het echt niet meer

Bij voorbaat dank,

verwijder eens de drivers en probeer het dan eens

het opnieuw installeren van de driver heb ik al geprobeerd. Helaas zonder verbetering

je moet even de optie kiezen dat windows niet opnieuw start, dan krijg je waarschijnlijk een foutmelding? waar meer mee gedaan kan worden! bij systeem instellingen de onderste optie, geavanceerd, en daar het vinkje weg bij computer opnieuw opstarten!

Foutmelding

Ik heb automatisch uitschakelen uitgeschakeld en kreeg de volgende medeling in een blauw scherm

Stop: 0x0000007E (0x0000005, 0xF87A7BA6, 0XF8985874, 0XF8985574)

USBhub.sys - Address F87A7BA6 base at F87A6000, Datestamp 3ca8e12a

Het Engels is geen probleem maar de link wel een beetje.

The Requested Web Page is Not Available

Ligt dit nou ook weer aan me pc?? Zeg als je blijft dat het ook bij jou zo is!!

Volgens mij is dit inderdaad het probleem. Alles wat er staat klopt wel een beetje ja.
Ik snap de technische achtergrond niet maar ik heb op andere USB-poorten mijn draadloze muis+toetsenbord zitten en een scanner, die trekken teveel bandwijdte weg om nog een extra apparaat (webcam) aan te sluiten??

Ik dank jullie in ieder geval voor alle moeite en de goede hulp! Ik zal dan moeten wachte tot onze grote vrrienden van Windows hiervoor een oplossing voor vinden

Mijn dank is groot

Graag gedaan:thumb: is hiermee je vraag opgelost verander dan de status naar opgelost! thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan