Pc start opnieuw op na internetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

alliebaba

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Berichten
3
Sinds dat ik windows Xp opnieuw heb geinstalleerd (op een schone Pc), start mijn computer opnieuw op als we aan het internetten zijn.
Dit gebeurt o.a. op de site www.spellenweb.nl.
Windows heeft zichzelf wel geupdate na het installeren. Servicepack 2 is wel geinstalleerd. Antivirus en firewall staan er ook op.
De Pc wordt niet te warm, dit heb ik al gecontroleerd. Ik kan verder gewoon spellen spelen (FEAR) en computeren, uren achter elkaar.
Geen vraagtekens bij de hardware. Antispyware en antivirus gedraaid, niks aan de hand. Toch blijft het probleem, vooral bij die site. Na het opstarten geeft hij de volgende fout aan:
Handtekening van fout
BCCode: 100000d1 BCP1:0000066C BCP:00000002 BCP3:00000000
BCP4: f6f818BF OSVer 5_1_2600 SP:2_0 Product:256_1

Inhoud van foutenrapport:
C:\DOCUME~1\C&A\LOCALS~1Temp\Wer56be.dir00\Mini010706-01.dmp
C:\DOCUME~1\C&A\LOCALS~1Temp\Wer56be.dir00\sysdata.xml

Groet,
 
alliebaba zei:
Sinds dat ik windows Xp opnieuw heb geinstalleerd (op een schone Pc), start mijn computer opnieuw op als we aan het internetten zijn.
Dit gebeurt o.a. op de site www.spellenweb.nl.
Windows heeft zichzelf wel geupdate na het installeren. Servicepack 2 is wel geinstalleerd. Antivirus en firewall staan er ook op.
De Pc wordt niet te warm, dit heb ik al gecontroleerd. Ik kan verder gewoon spellen spelen (FEAR) en computeren, uren achter elkaar.
Geen vraagtekens bij de hardware. Antispyware en antivirus gedraaid, niks aan de hand. Toch blijft het probleem, vooral bij die site. Na het opstarten geeft hij de volgende fout aan:
Handtekening van fout
BCCode: 100000d1 BCP1:0000066C BCP:00000002 BCP3:00000000
BCP4: f6f818BF OSVer 5_1_2600 SP:2_0 Product:256_1

Inhoud van foutenrapport:
C:\DOCUME~1\C&A\LOCALS~1Temp\Wer56be.dir00\Mini010706-01.dmp
C:\DOCUME~1\C&A\LOCALS~1Temp\Wer56be.dir00\sysdata.xml

Groet,

www.google.nl en daar ff de foutcodes opzoeken wat het precies is
 
Heb inmiddels gezocht met Google. Heb mijn geheugen e.d. gescand. Het kan misschien aan mijn nieuwe videokaart (ASUS AX850XT) liggen. Ik heb wel de laatste drivers geinstalleerd. Maar gewoon gamen gaat hartstikke goed, tot het spelletje op internet....Ik zoek nog even verder. Als iemand nog goede tips heeft......
 
alliebaba zei:
Heb inmiddels gezocht met Google. Heb mijn geheugen e.d. gescand. Het kan misschien aan mijn nieuwe videokaart (ASUS AX850XT) liggen. Ik heb wel de laatste drivers geinstalleerd. Maar gewoon gamen gaat hartstikke goed, tot het spelletje op internet....Ik zoek nog even verder. Als iemand nog goede tips heeft......

welk spel op internet? link kan ik ff kijken wat ie hier doet
zou anders ook niet weten kan denk ik dan niet aan je videokaart liggen als ie het met spellen wel normaal doet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan