PC start opnieuw op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Afgelopen week is het tweemaal gebeurd dat de PC, op het mement dat ik van de ene gebruiker naar de andere over wilde schakelen, opnieuw opstartte. Ik heb mijn Norton antivirus geheel bijgewerkt, maar geen virus kunnen vinden. Wat kan dit zijn? Al mijn tempfiles in Edonkey zijn eraan....

Doet me gelijk denken aan het sasser virus maar als je t alleen hebt bij het switchen van users moet het iets anders zijn. doe voor de zekerheid een online virusscan (norton laat ook wel eens een steekje vallen) en gebruikers-accounts gebruik ik niet, kan je daar niet bij helpen.

ga naar deze computer>rechter muisknop>eigenschappen>geavanceerd>opstart en herstelinstellingen>instellingen>vinkje weghalen bij computer opnieuw opstarten.
ipv. opnieuw opstarten krijg je een foutmelding met de fout die je op dat moment waarschijnlijk kreeg.

Geplaatst door maikel9
ga naar deze computer>rechter muisknop>eigenschappen>geavanceerd>opstart en herstelinstellingen>instellingen>vinkje weghalen bij computer opnieuw opstarten.
ipv. opnieuw opstarten krijg je een foutmelding met de fout die je op dat moment waarschijnlijk kreeg.

Als ik op geavanceerd druk, krijg ik een scherm met de opmerking:
kies de geavanceerde ijstellingen die u voor deze snelkoppeling wilt gebruiken
Daaronder staan 2 opties, waarvan je er 1 zou moeten kunnen kiezen, maar bij optie zijn grijs en niet benaderbaar....

Geplaatst door Frederik
Doe eens een virsuscan online.

Voorheen deed ik dat op www.housecall.nl.
Die site lijkt me helemaal gewijzigd? Ik kom nu uit bij Tiscali en kan daar de online virusscan niet vinden. Waar moet ik zijn?

Geplaatst door gompie1304
Top!:Die kan ook in de prullenbak! Bedankt!

Hoop dat iedereen dat doet en massaal overstapt op AGV.

Gisteren nog bij iemand (ook met Norton) 3 virussen en 2 Trojans verwijdert:8-0:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan