Pc start opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Heeft iemand enig idee wat voor probleem ik heb, zal het even uitleggen. Sinds enkele dagen kamp ik met het volgende probleem. ALs mijn pc helemaal opgestart is en ik enkele programma's heb aangeklikt gebeurt het wel eens dat ie uit zich zelf opnieuw opstart zonder dat ik iets doe. Mijn pc is up-to-date met Norton 2004 en gebruik dagelijks Ad-aware SE, maar geven verder niks bijzonders aan. Ook heb ik nog systeemherstel gedaan, maar het probleem blijft zich voortdoen.
Heeft iemand een idee??

Romiam

ga naar Rmuisknop deze computer>eigenschappen>geavanceerd>bij opstart en herstelinstellingen>instellingen>vinkje weghalen bij de computer opnieuw opstarten.
nu ipv opnieuw opstarten krijg je een foutmelding waar we weer wat mee kunnen doen door de foutmelding hier te plaatsen.

Laatst bewerkt:
Heb gisteravond het vinkje bij computer opstarten weggehaald. Maar geeft bij opnieuw starten geen foutmelding. Heb gistermiddag rond 5 uur mijn pc aangezet en tot 11 uur 's avonds niks aan de hand. Wilde een algemene scan op mijn pc uitvoeren met norton en pats boem begint ie opnieuw op te starten, terwijl ik het vinkje bij 'deze computer, geavanceerd en instellingen' deze heb weggehaald. Krijg dus geen foutmelding. Wat zou het nu kunnen zijn. Mijn pc is virusvrij, up-date dagelijks en gebruik ad-aware. Geen bijzonderheden verder. Wat zou het nu kunnen zijn?? Is mijn pc te warm?? Waar zou je dat aan kunnen zien?? Is dit ook makkelijk voor iemand die niet zoveel van pc's afweet?? Wie helpt mij verder??

Romiam

Het was inderdaad de voeding die kapot was. Gelukkig had ik nog garantie op de pc. Nu is alles weer goed.:)

goed om te horen dat het weer goed is
succes ermee verders :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan