Pc start opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny94

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Ik heb een nieuwe videokaart, Club3d Geforce 6200 256 Mb AGP 8x gekocht.
Toen ik hem in de pc deed had ik gewoon beeld toen de oude drivers verwijderd ( met een driver cleaner ) en toen die van de cd geïnstalleerd. Maar als ik een spel speel ( Wolfenstein ET ) Dan start de pc opnieuw op na eeen paar minuten spelen. Dit heb ik ook met een paar andere spellen. Behalve niet bij GTA SA. Ik heb al geprobeerd de nieuwste drivers te installeren want die van de cd waren oudere. Maar dit werkt ook niet:( . Soms krijg ik een blauw scherm maar daar staat altijd iets anders.

http://img265.imageshack.us/my.php?image=s4020337my7.jpg

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

mmmmmm
dit ziet er toch uit naar dat de kaart oververhit is.
of er komt te weinig stroom.

wat ik wil weten zijn de temperaturen gwn onder windows en onder een spel.

mmm en wat heeft dat te maken met een nieuwe videokaart????

Veel. De oude drivers zijn niet op de normale manier verwijderd maar via drivercleaner. Dit zal wellicht niet zo goed zijn gegaan.

mmmmmm
dit ziet er toch uit naar dat de kaart oververhit is.
of er komt te weinig stroom.

wat ik wil weten zijn de temperaturen gwn onder windows en onder een spel.

Ok, waar kan ik dat zien?

Volgens Microsoft kun je dat het beste doen, niets moet echter.

Ik heb het geprobeerd maar bij stap 12 als ik opdrachtregels in het opdrachtpromptvenster moet typen en op enter druk staat er dat hij het opgegeven pad niet kan vinden, ik heb ook een paar keer geprobeerd met en zonder spaties die regel te typen maar dan zegt hij soms 'De syntaxis van de opdracht is onjuist' ik heb dus weer de driver geïnstalleerd.

Ik denk dat je een verkeerde volgorde gebruikt hebt, je hebt namelijk eerst de nieuwe videokaart geplaatst, daarmee opgestart en toen pas de drivers van de oude verwijderd...

Ik zou nu als volgt te werk gaan:

- ga naar apparaatbeheer en verwijder daar de drivers van je nieuwe videokaart
- zet de computer uit
- plaats je oude videokaart en kijk of deze normaal door windows geinstalleerd wordt
- zo ja, ga dan naar apparaatbeheer en verwijder de drivers van de oude videokaart
- zet de computer uit
- plaats je nieuwe videokaart, start de pc op en installeer de nieuwe drivers

Ik denk dat je een verkeerde volgorde gebruikt hebt, je hebt namelijk eerst de nieuwe videokaart geplaatst, daarmee opgestart en toen pas de drivers van de oude verwijderd...

Ik zou nu als volgt te werk gaan:

- ga naar apparaatbeheer en verwijder daar de drivers van je nieuwe videokaart
- zet de computer uit
- plaats je oude videokaart en kijk of deze normaal door windows geinstalleerd wordt
- zo ja, ga dan naar apparaatbeheer en verwijder de drivers van de oude videokaart
- zet de computer uit
- plaats je nieuwe videokaart, start de pc op en installeer de nieuwe drivers

Dus ik moet als ik de oude erin doe de drivers die op de cd staan die bij de oude horen installeren? en dan weer verwijderen?

Ok dan zal ik dat eens proberen, toch vind ik het raar dat persee de oude kaart erin moet om de oude drivers te verwijderen.

Door de oude kaart er weer in te stoppen wordt deze weer zichtbaar in de lijst met apparaten en kun je deze verwijderen.

Damnit! ik heb gedaan met die oude kaart en als ik nu de nieuwste driver van de nieuwe kaart wil installeren zegt ie dat er geen hardware is waar die software mee kan werken..
Ik word er helemaal gek van ! nu kan ie mijn videokaart weer niet vinden.

Er staat zelfs geen beeldschermadapters meer bij apparaatbeheer :S

Oeh :P ik heb het al,, ik moest op gewijzigde apparaten klikken :o

Laatst bewerkt:
Ik heb langer dan een uur wolfenstein kunnen spelen zonder fout dus ik denk dat het is opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan