PC start pas na een paar minuten op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boschland

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2010
Hallo,

Zodra ik mijn computer aansluit op het stroom dan gaat de pc niet aan. Als ik een aantal minuten wacht dan gaat de pc wel aan en werkt de pc prima.
Wat kan dit zijn?

Specificaties:
Processor: AMD Athlon 64 X2 4200+ (socket AM2)
Geheugen 4GB : 2x Kingston HyperX DDR2 750 1 GB 2x Kingston DDR 2 667 1 GB
Videokaart: Asus Nvidia Geforce 7600 GT silent (256 mb)
Moederbord: Asus M2N-E SLI (socket AM2)
Hardeschijf: Seagate Barracuda 80 GB (7200 rpm)
Voeding: Volgens mij 400 watt of 350 watt

Je vraag is dubbel geplaatst, graag 1 van de 2 sluiten ;)

Wat het starten betreft: het kan zijn dat de voeding eerst zijn condensatoren moet vullen en daarna pas wil laten doorstarten, echter zou dit niet zo lang moeten duren. Heb je al eens een andere voeding geprobeerd?

Excuus ;) ik wist niet precies in welke categorie ik deze moest plaatsen..

Ik ga vanavond een andere voeding proberen dus ik hoop dat dat het probleem oplost.
Zou het ook aan het moederbord kunnen liggen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel misschien ja, maar ik zou als ik jou was eerst een andere voeding proberen. Je kan alleen dingen uitsluiten door onderdelen te verwisselen en dan te testen ;)

Dan ga ik dat inderdaad maar even proberen! Zou de voeding ook te weinig WATT kunnen hebben?

Als de voeding nog de 350 of 400 Watt kan leveren waarvoor hij gemaakt is, is dat meer dan voldoende. Ik denk dat je systeem op volle belasting misschien net 250 Watt trekt ;)

Oke dankjewel! Ik laat het morgen weten of het probleem is opgelost!

Je vraag is dubbel geplaatst, graag 1 van de 2 sluiten ;)

Ts'r kan geen vraag sluiten. Hoogstens op opgelost zetten. Maar dan kan men nog steeds in reageren.
Een misbruikmelding doen is de regel en niet voor moderator gaan spelen.;)

Tevens onnodige quotes verwijderd uit topic. Bij een directe reactie gebruik knop: Reageer op vraag of maak gebruik van venster: Snel reageren

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan