PC start regelmatig opnieuw op...

Status
Niet open voor verdere reacties.

kamuflay

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
nou ik heb een probleem ... mijn pc start steeds zomaar opnieuw op echt zo irritant ik kan bijna niks zo.. :( soms reset hij wel 10 keer achterelkaar ofso soms maar 2 keer en daarna kan ik gwoon normaal spelen ensow... hoezo dat..? wrom doetie het soms opeens na 2 keer wel normaal...?

ik heb via automatisch resette uitgezet en toen kreeg ik steeds deze blauwe scherm met wat tekst ofso .... ik snap niet egt wat er mee bedoelt word ...:confused:

srry voor deze scheve plaatje ik heb gwoon wat foto's met telefoon gemaakt en aanelkaar geplakt... :o print screen ofso kon niet vandaar :(
getfile.asp

Re;

hey als je pc lang genoeg aan blijft voor hitman pro in de veilige modus te laten draaien zal ik dat eens proberen zou makkelijk kunne dat je een evil script te pakken heb en als het goed is laad hij die niet in de veilige modus. anders zou ik mijn HDD eens testen of je RAM geheugen
als dat allemaal goed is moet je je voeding eens nakijken kan het ook nog zijn. maar ik hoop voor je een evil script.

succes.....:thumb:

dit is in de meeste gevallen een voeding probleem of een warmte probleem

kijk eens naar de tempraturen bijv ( everest )

Als deze tempraturen normaal zijn zou je evt kunnen kijken voor nieuwe voeding

hey als je pc lang genoeg aan blijft voor hitman pro in de veilige modus te laten draaien zal ik dat eens proberen zou makkelijk kunne dat je een evil script te pakken heb en als het goed is laad hij die niet in de veilige modus. anders zou ik mijn HDD eens testen of je RAM geheugen
als dat allemaal goed is moet je je voeding eens nakijken kan het ook nog zijn. maar ik hoop voor je een evil script.

succes.....:thumb:

zo is het niet ik zit er nu bijvoorbeeld al een tijdje achter 3 uurtjes ongeveer.... alleen in het begint doetie raar daarna kan ik gewoon normaal computere... bijvoorbeeld als ik pc aanzet reset hij (voorbeeld) 5 keer (je kan niet weten hoeveel keer) maar na die 5 keer doetie het weer wel normaal..?
vooral bij games gaatie vaak ressete (maar als ik eenmaal bezig ben doet hij het gewoon perfect)
ik heb hitman pro al gedaan maar nog steeds gebeurd dit.... ik weet niet waar ik mijn RAM geheugen zou kunnen teste..? hoe moet dat..?

dit is in de meeste gevallen een voeding probleem of een warmte probleem

kijk eens naar de tempraturen bijv ( everest )

Als deze tempraturen normaal zijn zou je evt kunnen kijken voor nieuwe voeding

ik heb everest geinstaleerd en er staat
temperatuur:
- moederbord 36 graden celsius ( 97 fahrenheit )
- GPU 41 graden celsius ( 104 fahrenheit )
- Maxtor 6g160p0 42 graden celsius ( 108 fahrenheit )
zijn de temperaturen goed of niet..?

Laatst bewerkt:
ik heb everest geinstaleerd en er staat
temperatuur:
- moederbord 36 graden celsius ( 97 fahrenheit )
- GPU 41 graden celsius ( 104 fahrenheit )
- Maxtor 6g160p0 42 graden celsius ( 108 fahrenheit )
zijn de temperaturen goed of niet..?

Dat zijn allemaal goede temperaturen ( dus het wordt allemaal niet te warm ), ik zou het zoeken in of problemen met de voeding of ( meer voor de hand liggend ) problemen met drivers en dat je pc dan automatisch opnieuw opstart.
Heb je laatst nog nieuwe hardware of software geinstalleerd?

Dat zijn allemaal goede temperaturen ( dus het wordt allemaal niet te warm ), ik zou het zoeken in of problemen met de voeding of ( meer voor de hand liggend ) problemen met drivers en dat je pc dan automatisch opnieuw opstart.
Heb je laatst nog nieuwe hardware of software geinstalleerd?

ik heb het aan een paar vrienden gevraagd en die zeggen dat het aan de hardeschijf kan liggen..? kan dat kloppen..?

en hoe chek ik mijn voeding of die eht goed doet.???
en het kan niet aan nieuwe software ofso liggen want ik heb hem al paar keer opnieuw geinstaleerd en ng doetie dit..

Lees dit eens door.
Wat voor informatie staat er op het blauwe scherm wat je steeds krijgt?

Lees dit eens door.
Wat voor informatie staat er op het blauwe scherm wat je steeds krijgt?

thanxxx volgens mij is de hardeschijf beschadigd

0x00000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

Meestal duidt bovenstaande STOP foutmelding op slecht geheugen of een fout in de harde schijf. Of het geheugen goed is kan je testen met Memtest86, de harde schijf kan je testen met een speciaal programma wat geleverd wordt door de fabrikant. Deze programma's zijn in de OM FAQ te vinden.

Er kunnen nog meer oorzaken zijn, kijk eens op deze site bij die code en lees ook de mogelijke oplossingen.

Als je de link van Lange Pier door hebt gelezen kom je op de volgende mogelijke oorzaken uit:

- Harde schijf.
- Ram geheugen.
- Virus.
- Driver.

Harde schijf en geheugen zou je kunnen testen met wat je zelf in je eigen post aangaf.
Virus spreeks voorzich, even scannen.
En de driver... Had je onlangs nog nieuwe drivers geïntalleerd, voordat dit probleem zich begon voor te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan