PC start slomer met SP1

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopie91

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Hoi,
Ik heb nogal een frustrerend probleem. Ik heb laatst service pack 1 voor Vista home Basic geinstalleerd, maar het opstarten van m'n desktop duurt nu veel langer. Eerst deed 'ie er een half minuutje over om de desktop volleding geladen te hebben, maar nu duurt het wel een paar minuten!!:(
Iemand bekend met het probleem? Dit had ik toch niet verwacht van een update...:confused:

start nogmaals opnieuw op, heb je het probleem dan nog altijd?

en heb je ook niets anders geinstalleerd naast die installatie van sp1?

Ik heb de PC inmiddels meerdere malen opnieuw opgestart, het is een paar dagen geleden dat ik SP1 heb geinstalleerd. Naast SP1 heb ik niks geinstalleerd.

gewoon vraagje is t een aut. update of handmatig?

gewoon vraagje is t een aut. update of handmatig?

bedoel je of de TS de update handmatig heeft geinstalleerd ofdat het automatisch ging?
want normaalgezien komt sp1 vanzelf binnen in automatische updates.

TS: Probeer eens systeemhestel naar voor die installatie van sp1, is je systeem dan weer op "topsnelheid" bij het opstarten? :P

idd ik heb bij mij het handmatig moeten doen omdat updates die niet wou weergeven en daar krijg je zoveel keuzes dat ik me efvroeg of hij mischien de verkeerde had gedownload. weet t ni ben zelf nog steeds de leek he he

Ik heb SP1 zelf aangeklikt als nieuwe update bij Windows Update. Sp1 heeft zich dus niet automatisch geinstalleerd.
Ik zal systeemherstel wel even proberen:thumb:

Systeemherstel voor SP1 geprobeerd en de SP1 verwijdererd via programma's en onderdelen. Mocht niet helpen...:confused:

of je nu terug gaat voor de installatie van sp1 met systeemherstel, dan zie je geen snelheidswinst?

dan zou ik eens beginnen scannen op spyware en virussen met bijvoorbeeld superantispyware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan