pc start soms gewoon opnieuw op, internet werkt soms niet, pc blijft sneller hangen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

escaped

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Sinds kort zijn er veel problemen met de pc namelijk de volgende :

- Pc start soms gewoon opnieuw op (dit probleem is er al heel lang maar is sterk verminderd)

- Internet werkt soms niet meer, Pc moet dan opnieuw worden opgestart

- Computer blijft veel sneller hangen

- Als ik een spel zoals Fifa 07 (gedownload) of De Sims 2 (gekocht, legaal) speel dan minimaliseerd het spel direkt en als je het dan terug opent minimaliseerd hij weer enz...
(vroeger waren hier nooit problemen rond maar ik heb een oplossing gevonden namelijk : het beeldscherm op de minste pixels zetten maar dan verandert heel het bureaublad en het is echt heel stom) er moet toch een manier zijn zodat het zoals vroeger niet meer op een ander beelscherm ingesteld hoeft te worden

- Ook springt Fifa 07 altijd op hetzelfde moment uit, Pc af en spel af

- Zelfde probleem was ook met de Sims 2 maar dan startte de pc opnieuw op en het was niet altijd op hetzelfde moment dat hij opnieuw opstartte (ik weet echt niet meer hoe dit is verholpen)

Aub zouden jullie me met al deze problemen kunnen helpen

Laatst bewerkt:
Na de installatie van 'wat' is het begonnen, spellen staan er om bekend dat ze de nodige problemen kunnen veroorzaken.

Ik denk door fifa 07 dat heb ik gisteren gedinstalleerd dus dat zou ik niet meer mogen installeren maar het probleem met de internet verbinding blijft nog altijd en dat van het beeldscherm aanpassen ook!

Laatst bewerkt:
klik eens met rechter muisknop op "Mijn computer -> eigenschappen -> geavanceerd -> opstart en herstel instellingen -> instellingen" Kijk of er bij "systeem fouten" geen vinkje staat bij "de computer opnieuw opstarten" Is dit zo, dan vinkje uitklikken. de PC zal nu ipv terug op te starten, een BSOD geven met de foutmelding. Noteer deze even en post deze eens. Dan kan er gekeken worden naar een oplossing hiervoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan