PC start steeds op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rambot2040

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
PC start steeds opnieuw op na XP logo

Als ik de PC (andere dan deze) opstart, start hij steeds opnieuw op. Na zeg maar het logo met Windows XP gaat hij steeds opnieuw. Heb geprobeerd om het in de veilige modus te starten, maar dan gaat het na de XP logo ook weer opnieuw opstarten.

Wat kan ik doen? Ik hoop niet dat de PC gecrashed is :eek:

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
waarschijnlijk .. heb je een systeem bestand verwijdert ,, dan blijft hij ,maar opnieuw opstarten .... (btw) heb et zelf ook gehad ik dacht eerst dat er van binnen iets niet goed was bios gecheckt ,, maar ik kwam er achter dat ik iets had verwijdert dat niet op de goede plek stond , dus >>>>>> het word opnieuw installeren <<<<<< . zover ik uit jou info kan halen .

Hoi !

Laatst goed werkende configuratie via F8 al geprobeerd ?

Als dat ook niet werkt: opstarten van de XP-CD, kiezen voor: R(epair), 1 intrommelen, bij admin. ww. gewoon enteren, en dan achter de prompt:

Fixboot enter

Fixmbr enter.

EXIT.

Start de PC nu op ?

Greetz,

Harry.

Ik weet niet hoe, maar hij draait weer, denk dat mijn vader in mijn afwezigheid de cdrom erin heeft gedaan en opnieuw geinstalleerd heeft, maar raar genoeg staan de bestanden er nog wel op, alleen wel op een verborgen plek, misschien dat mijn vader op jou manier heeft gedaan... echt mazzel!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan