pc start steeds opnieuw op winxp home

Status
Niet open voor verdere reacties.

bergens

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2003
Berichten
18
De pc met windows xp home edition, start steeds opnieuw op, je ziet het xp scherm en start vervolgens vanaf het begin af aan weer op, dit herhaalt zich constant, veilige modes hetzelfde, laatst bekende goede config ook hetzelfde.

Wie kent dit probleem?

dank

Hans Bergens
 
sinds wanneer is dat zo? heb je onlangs iets veranderd in/aan je pc? hardware of software geinstalleerd?
 
Had het zelfde 2 weken geleden... uiteindelijk bleek het toetsenbord sluiting te maken, ander toetsenbord eraan en het probleem was weg. Hoop dat je er iets mee kunt
 
re

we waren met updates bezig van windows, toen is de computer waarschijnlijk uitgezet door iemand.............
vervolgens was er dit probleem
dank,
 
IIG niet gezond. Lijkt een verse install te gaan worden.
Normaal kan je in Windows een vinkje auto-restart on error uitzetten zodat je nog kan zien aan de melding wat er is maar aangezien je helemaal niet meer in Windows kan komen .

Herinstall lijkt mij de enigste optie
 
xp pro

ik heb hetzelfde probleem toen ik mijn hardware had geinstaleerd.
men vertelde mij dat het waarschijnlijk aan een te lichte
voeding lag.
mijn probleem heb ik nog steeds omdat ik de voeding nog niet heb laten testen maar dat ga ik zeker nog doen.
 
dank voor je reactie, dit zal het niet zijn daar het een medion pc is die compleet is geleverd en altijd goed heeft gewerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan