pc start steeds opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leon25

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Berichten
420
Hallo nav een topic dat ik onlangs las heb ik eerst pc automatisch opstarten uitgevinkt en kon toen de melding lezen : heb ik op een pc met w2k pro sp4 dit aangetroffen NA installatie van NERO express 7.0 :

STOP 0x0000001e ( 0xc0000005,0x80461422,0x00000001,0x00000000 ) :(
K ( of X ) MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED :confused:
ADRESS 80461422 BASE AT 80400000 :eek:
DATESTAMP 3ee6c002 :(
NTOSKRNL.EXE
BEZIG MET STARTEN VAN FYSIEKE GEHEUGENDUMP - FGD COMPLEET
NEEM CONTACT OP MET SYSTEEMBEHEERDER OF TECHNISCHE ONDERSTEUNING :evil:

Is dit ernstig ? Is er iets a t doen ? leon25. Met dank voor antwoord :thumb:!
 
Kennelijk is er iets mis gegaan met je vorige posts. Deze zijn allebei gesloten.
Ik ben zo vrij geweest om deze maar weer dezelfde titel te geven, en te verplaatsen naar de Win 2000 sectie. :)
 
de reden dat ik deze vraag elders plaatste was vanwege mogelijk betere respons ..... ook al treedt het hier nu op met w2k, ik kan me voorstellen dat onder XP of HD systeem mogelijk eea meer herkenbaar zou zijn voor de bezoekers .....
 
Kennelijk is er iets mis gegaan met je vorige posts. Deze zijn allebei gesloten.
Inderdaad ..... zo kon niemand deze voor mij zeer belangrijke vraag nog beantwoorden. Ben eens benieuwd of iemand iets in de betreffende vraag herkent. :)
 
Scherm des Doods

FGD en het 'Scherm des Doods'

1-Zaak opgelost inmiddels.

2-Graag wil ik de eventuele Lezertjes nog even waarschuwen !

Als je met een fysieke Geheugendump ( vermeld in 'Scherm des Doods' : wordt wel ten onrechte gezien als een aankondiging over je PC die aan het overlijden is ) te maken krijgt, raak niet in paniek en ga niet als een kip rondrennen of allerlei zaken aanschaffen zonder eerst rustig eens alles te overzien ( als je niet meteen doorhebt wat er a d hand kan zijn ) : zoals bv sdram kopen zonder dat je dit van te voren even goed checked hebt ( bv met EVEREST ) of via Deze computer ..... Of nog meer hardware of zelfs maar een nieuwe PC erbij ( altijd leuk natuurlijk, daar niet van )

Waarom deze mededeling ? Omdat ik nu zelf dit fenomeen aan den lijve ervaren mocht ( GRRR ), heb ik de afgelopen dagen erg veel stories gelezen van andere ongelukkigen. Het viel me op dat het percentage oplossingen nihil was ..... Natuurlijk zal dit verschijnsel zich ook voordoen bij PC's die 'op' zijn, maar erg vaak ook niet.

Mensen die ongelooflijk veel hardware erbij kochten en de verzekering kregen dat het nu wel zou werken ..... een paar dagen later was er TOCH weer een nieuwe fysieke geheugendump ..... ook eindeloos deinstalleren en installeren in allerlei variatie ( dat levert alleen maar extra slijtage van de HD op ) .....

Naarmate je het verkeerde pad verder op bent gegaan 'ben je steeds verder van huis', wees voorzichtig met je keuze !

Ik was gewaarschuwd en ben al die dingen niet gaan doen en heb ( gelukkig ) de dader ( piepklein prgr'tje ) aangepast. Betrof Peerguardian met een afgrijselijke bug erin : deze startte in eerste instantie samen met NERO op, dat gaf het misverstand, maar doet doet hier overigens verder helemaal niet terzake. Als je de meldingen ziet in het blauwe scherm dan is dat niet niks : pc mogelijk afgeschreven ..... nou vergeet het maar, alle pc hardware was 100 %.

Resumerend : wat ik bedoel te zeggen is dat je hier eerst als diegene die toch zijn eigen pc het beste kent, even voor jezelf nagaat wat er zich vlak voor de FGD heeft voorgedaan mbt updates, installaties en dergelijke. Als je geluk hebt is dan dit probleem snel opgelost:). En het kost je niets :).

Leon 25 :cool:.

Ondanks het feit dat het hier opgelost is laat ik het nog even een paar dagen zo, omdat FGD's de eigenschap hebben ( als het NIET is opgelost ) soms al in een paar dagen terug te komen.
 
Eind Goed Al goed

eind goed al goed

geheugendump uitgebleven, ook na uitlokken ;). op een andere pc ook even nog iets geprobeerd in het besproken scherm was te lezen dat er ..... functies niet meer goed waren, na verwijderen van een usb stick ( die door een trucje niet gevonden kon worden : alles weer OK :)

vraag opgelost.

Gr. Leon25 :cool:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan