Ik heb een probleempje dat vrijwel zeker door Java veroorzaakt wordt. Het is namelijk zo dat wanneer ik bepaalde sites open, hij gewoon uit zichzelf opstart. Dit is gebeurd sinds ik Java heb gedownload (dacht VM) en ik kan dus nauwelijks op internet. Een hele enkele keer kan ik dezelfde sites wel openen, waarom weet ik niet. Enkele sites www.rondemaster.nl, www.nec-nijmegen.nl, maar deze en startpagina bv. wel weer gewoon goed. Als ik inlog bij Hotmail doet hij het ook soms.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem want het is wel een beetje waardeloos zo. Ik weet niet of ik wat moet veranderen in Extra-InternetOpties-Geavanceerd bij de instellingen van Microsoft VM, maar ik heb daar al verschillende combinaties van in/uitschakelen geprobeerd, zonder succes.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem want het is wel een beetje waardeloos zo. Ik weet niet of ik wat moet veranderen in Extra-InternetOpties-Geavanceerd bij de instellingen van Microsoft VM, maar ik heb daar al verschillende combinaties van in/uitschakelen geprobeerd, zonder succes.