Pc start telkens opnieuw op

• Onderwerp starter Onderwerp starter jth
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jth

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2003
Sinds enkele dagen start mijn pc onverwacht opnieuw op, soms 3-4 keer achter elkaar. Gezocht naar oorzaak, lijkt te maken te hebben met een update van MS Windows: Software Distribution Service 3.0. Klopt dit, zo ja wat kan ik daaraan doen. Zo niet, wat is dan de oorzaak? Ik denk aan SDS 3.0 omdat ik bij systeemherstel die naam elke dag bij een herstelpunt zie staan. Deze week is bij het afsluiten telkens een update geïnstalleerd, ongevraagd, updates worden bij mij normaal niet automatisch geïnstalleerd. Systeemherstel toepassen is nog niet gelukt, pc start halverwege opnieuw op of ik krijg de melding dat herstel niet gelukt is.

Misschien dat we hetzelfde probleem hebben.
Ik heb de laatste tijd ook al veel last van herstarten.

Klik HIER voor mijn topic.

mijn zoon klaagt ook al dat bij elk spel halverwege de computer opnieuw opstart.

Duidelijk een warmte probleem :rolleyes:
Heb ik ook gehad, onder spellen, zware site etc. werd de computer te warm en starte opnieuw. Er kwam dan een melding dat het systeem herstelt was van een ernstige four ofzo.

Je moet hem schoonBLAZEN, dus niet met de stofzuiger gaan zuigen.

bedankt ik ga hem schoon maken,kijken of dat helpt.

Bedankt voor de reacties. Vandaag lijkt alles goed te gaan, maar dat heb ik wel eerder gedacht en toen ging het toch weer fout. Ik heb een raad van lastfm gevolgd: een grondige controle van de schijf (intensieve controle bij TuneUp) Daarna is het nog 1 keer voorgekomen.
Temperatuur leek me al niet de oorzaak; al bij een koude start ging de pc soms 3-4 keer opnieuw beginnen. Toch maar de temperatuur gemeten met Motherboard Monitor en die gaf bij de CPUdiode 127grC aan, CPU zelf 39grC. Ik dacht toen dat die 127 de oorzaak zou kunnen zijn, maar later las ik dat Motherboard Monitor niet meer zo betrouwbaar zou zijn. Daarom Everest ingeschakeld en die geeft nu, na bijna een dag aan staan, als hoogste temperatuur 68grC aan voor de GPUdiode, CPU 39grC. Dat zijn toch temperaturen die niet voor problemen hoeven te zorgen, denk ik. Mocht het weer terugkomen, dan de kast maar open en stof eruit blazen (Dat in ieder geval bijgeleerd:;)
Blijft voor mij de vraag wat Software Distribution Service 3.0 inhoudt.
Iemand een idee??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan