pc start traag op

Status
Niet open voor verdere reacties.

judith228

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2003
Weet iemand een oplossing dat me pc weer snel opstart, ik heb me pc al geformateerd en virus scanner gebruikt, duurt wel 5 minuten dat me pc is opgestart.
Wie kan mij helpen............

Scan eens op spyware met ad-aware of spybot

ik had dit ook dat de pc traag opstartte toen ik ging scannen met spybot bleek er spyware te zitten in het geheugen, spybot haalde vlakvoor dat de pc bij het bureaublad was, de spyware weg uit het geheugen en toen startte hij weer snel op.

virus scan heb ik gedaan, helpt niet.
Kan je me meer uitleggen over spybot, moet ik dat downloaden? Ik heb hier namelijk niet echt verstand van. Aan me hdd kan het denk ik niet liggen, die is vrij nieuw.

Thanks!!!

Spybot Downloaden, zie link van Disturbed. Als je deze hebt gedownload doe dan eerst zoeken naar Updates. Bij Taal de Nederlanse vlag aanklikken. Ga dan naar:Instellingen>Bestandsindelingen>Vink daar alles aan behalve deze;

*In het syteem.
*Gebruikssporen.
*Tracks.uti

Ga dan naar bestand en klik op controleer alles. Nou gaat deze scannen op Spyware e.d. Na de scan, klik dan repareer problemen en bevestigen met OK.

Ik heb gedaan wat je zei maar het opstarten is nog steeds traag, internet is wel een stuk sneller geworden.
Bij het opstarten blijft me pc vooral lang hangen bij me vorige wallpaper, na een aantal minuten komt pas me wallpaper die ik nu heb.

Welke virusscanner heb je?

Bij Norton kan het door common client updates komen

ik probeer bootvis te installeren maar op een of andere manier lukt het unzippen niet.
Is er nog een oplossing?

(word je al moe van me) ;-)

Ga naar start -> uitvoeren en tik daar msconfig en op ok klikken, dan kun je daar uitvinken wat niet mee opgestart hoeft te worden. dit kan zonder bootvis.. :-)

hm wel vreemd er is nog meer mis met je comp denk ik

moet nog iets corrigeren : na het intikken van msconfig klik je ok en dan tabje opstarten, en daar kun je uitvinken wat niet mee hoeft op te starten

Voor windows 2000 is het services.msc
Heb ik gevonden hier ergens op helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan