pc start traag op

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Iedere keer als ik mijn labtop opstart krijg ik een scherm te zien waarin in een balkje schijfjes voorbij komen. Ik heb geteld dat ongeveer 36x dat schijfje voorbij komt.Daardoor lijkt het opstarten van de laptop veel langer te duren. Is daar een verklaring voor?

Groet

Theo

Meet je totale opstarttijd eens.
Was hij altijd al zo traag of is dit opeens gekomen? Heb je al gekeken wat je allemaal opstart via msconfig? ( mits je weet hoe dit werkt natuurlijk) Heb je je PC al eens lekker opgeruimd met bijvoorbeeld CCLEANER en gecontroleerd op Spyware met bijvoorbeeld de FREE Versie van Superantispyware ? Al eens de bestanden op je schijf gedefragmenteerd ?

Meet je totale opstarttijd eens.
Was hij altijd al zo traag of is dit opeens gekomen? Heb je al gekeken wat je allemaal opstart via msconfig? ( mits je weet hoe dit werkt natuurlijk) Heb je je PC al eens lekker opgeruimd met bijvoorbeeld CCLEANER en gecontroleerd op Spyware met bijvoorbeeld de FREE Versie van Superantispyware ? Al eens de bestanden op je schijf gedefragmenteerd ?

allemaal heel goede tips.

Ik wil alleen nog glary utilities toevoegen (gewoon dat programmatje eens laten draaien)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan