Pc start wel op, maar krijg geen beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Balli Bappi

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2009
Een paar weken geleden deed ik mijn pc aan en kreeg ik geen beeld meer, hij starte nog wel op maar alleen het beeld bleef op stand-by staan. Ik hem het aangesloten via mijn onboard kaart doet hij het opeens wel, ik dacht dus mijn videokaart zal wel stuk zijn, dus ik schaf een nieuwe videokaart aan, deze draait 3 dagen goed totdat ik de pc een keer opnieuw opstart en weer geen beeld kreeg, de volgende dag (gisteren) ik denk laat ik de pc maar weer eens opstarten via de videokaart en heb opeens weer beeld, start de pc een half uur later ff opnieuw op en weer geen beeld, ik heb nu geen idee meer wat ik zou kunnen doen?

Hier zijn enkele specificaties:

Moederbord : Acer FG965M
Chipset : Intel G965
Processor : Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2400 MHz
Fysiek Geheugen : 4096 MB (4 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : Intel(R) G965 Express Chipset Family
Harde Schijf : WDC (500 GB)
DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVD+-RW GSA-H31N
DVD-Rom Station : QY0649D KEP650C SCSI CdRom Device
Monitor Type : LG Electronics L1919S - 17 inches
Netwerkkaart : Intel Corporation 82566DC Gigabit Network Connection
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Premium Home Editie 6.00.6001 Service Pack 1
DirectX : Versie 10.00
Windows Performance Index : 3.8

Er zit ook nog een OCZ voeding in van 500 Watt en een Geforce 9600GT videokaart.
Heeft iemand een idee wat dit hoe ik dit kan oplossen?

Een paar weken geleden deed ik mijn pc aan en kreeg ik geen beeld meer, hij starte nog wel op maar alleen het beeld bleef op stand-by staan. Ik hem het aangesloten via mijn onboard kaart doet hij het opeens wel, ik dacht dus mijn videokaart zal wel stuk zijn, dus ik schaf een nieuwe videokaart aan, deze draait 3 dagen goed totdat ik de pc een keer opnieuw opstart en weer geen beeld kreeg, de volgende dag (gisteren) ik denk laat ik de pc maar weer eens opstarten via de videokaart en heb opeens weer beeld, start de pc een half uur later ff opnieuw op en weer geen beeld, ik heb nu geen idee meer wat ik zou kunnen doen?

Hier zijn enkele specificaties:

Moederbord : Acer FG965M
Chipset : Intel G965
Processor : Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2400 MHz
Fysiek Geheugen : 4096 MB (4 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : Intel(R) G965 Express Chipset Family
Harde Schijf : WDC (500 GB)
DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVD+-RW GSA-H31N
DVD-Rom Station : QY0649D KEP650C SCSI CdRom Device
Monitor Type : LG Electronics L1919S - 17 inches
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Premium Home Editie 6.00.6001 Service Pack 1
DirectX : Versie 10.00
Windows Performance Index : 3.8

Er zit ook nog een OCZ voeding in van 500 Watt en een Geforce 9600GT videokaart.
Heeft iemand een idee wat dit hoe ik dit kan oplossen?

Kan het niet aan de monitor liggen dan?

Denk het niet want het beeldscherm doet het gewoon als ik mijn scherm in mijn onboard aansluiting doe.

Een paar antwoorden:
Kan het niet liggen aan dat je je videocard niet update ik heb laatst zoiets gehad met een spel (het kan hieraan liggen)
Soms heb je dit welleens met een geforce ik zelf heb een 8600.
Het kan er ook aan liggen dat er iets in de weg ligt dat de boel verstoort.
Bijvoorbeeld een of anderen kabel in de pc.
Ikzelf heb soms ook welleens last van een storing dat komt geloof ik door mensen die een versterker bij een tv hebben en dat kan welleens storen.
Maar ik heb het nog nooit gehad dat die het om het half uur deed en dan weer niet en dan ook nog eens in verschillende aansluitingen.
En welk merk heeft jou monitor het kan ook namenlijk zo zijn dat de merken elkaar tegenwerken.

Laatst bewerkt:
Ik heb de videokaart pas 3 dagen en heb toen meteen de nieuwste driver geinstalleerd en heb een LG L1919S monitor.

Nou ik heb wel eens meegemaakt met LG monitoren, dat als je ze draait dat ze nog wel eens uitvallen.

Dat heb ik vaker meegemaakt.

Ook al word de monitor maar een klein beetje geduwd , kan het zijn dat hij weer uitvalt.

Nou ik heb wel eens meegemaakt met LG monitoren, dat als je ze draait dat ze nog wel eens uitvallen.

Dat heb ik vaker meegemaakt.

Ook al word de monitor maar een klein beetje geduwd , kan het zijn dat hij weer uitvalt.

Heb er zonet een ander beeldscherm aangehad en hetzelfde probleem bleef.

Heb er zonet een ander beeldscherm aangehad en hetzelfde probleem bleef.

Oke dan ligt het dus denk ik aan het moederbord.

Het zou kunnen dat je PCI-E of AGP slot niet meer goed werkt.
Probeer anders je video kaart eens in een andere computer met je LG monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan