Martinezzzzzzzz
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 jan 2007
Hoi allemaal
Ik heb sinds een aantal weken willekeurige opstartproblemen met mn PC waar ik niet helemaal uit kom.
Als ik opstart doet mijn PC alles wat hij normaal doet (fans, licht, HD geratel), alleen blijft het beeld zwart (zelfs geen bios start scherm). Als ik hem uit zet en weer aan start hij (soms na een aantal keer proberen) wel gewoon op. Het probleem lijkt geheel willekeurig. Soms start hij gelijk de eerste keer op, soms na 1 keer uitzetten, en soms moet ik hem wel 5 keer aan en uit zetten
Als ik mijn PC aan zet krijg ik na een aantal seconden altijd 1 bios piepje. Ik heb gemerkt dat als bovenstaand opstartprobleem zich voordoet, er ook geen bios piepje komt.
Mijn systeem is zelfgebouwd en heeft de volgende specificaties:
intel quad q6600
4 x 1GB Corsair XMS 2 PC6400
WD Raptor 150gb - Seagate Barracuda 250gb
Gigabyte 965P-DS3
Radeon HD4850
Als de PC eenmaal opgestart is werkt hij als vanouds.
Ik heb al een hele tijd geen noemenswaardige zaken meer veranderd
Heeft iemand enig idee waar het probleem zou kunnen liggen?
Ik heb sinds een aantal weken willekeurige opstartproblemen met mn PC waar ik niet helemaal uit kom.
Als ik opstart doet mijn PC alles wat hij normaal doet (fans, licht, HD geratel), alleen blijft het beeld zwart (zelfs geen bios start scherm). Als ik hem uit zet en weer aan start hij (soms na een aantal keer proberen) wel gewoon op. Het probleem lijkt geheel willekeurig. Soms start hij gelijk de eerste keer op, soms na 1 keer uitzetten, en soms moet ik hem wel 5 keer aan en uit zetten
Als ik mijn PC aan zet krijg ik na een aantal seconden altijd 1 bios piepje. Ik heb gemerkt dat als bovenstaand opstartprobleem zich voordoet, er ook geen bios piepje komt.
Mijn systeem is zelfgebouwd en heeft de volgende specificaties:
intel quad q6600
4 x 1GB Corsair XMS 2 PC6400
WD Raptor 150gb - Seagate Barracuda 250gb
Gigabyte 965P-DS3
Radeon HD4850
Als de PC eenmaal opgestart is werkt hij als vanouds.
Ik heb al een hele tijd geen noemenswaardige zaken meer veranderd
Heeft iemand enig idee waar het probleem zou kunnen liggen?