Pc steeds afgesloten als ik online ben...help???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Eigenlijk een vraag van mijn buurman, ikzelf heb geen last ...tijdig geupdate!

Vraag: Telkens als mijn buurman verbinding maakt met internet, word hij automatisch weer afgesloten....krijgt ie steeds melding van...

waarschijnlijk is z`n pc besmet met de bekende worm....welke stappen moet ie ondernemen om dit er weer uit te krijgen?

heatseeker

Even ter aanvulling, hij draait dus met xp en heeft een gewone telefoon verbinding!

Kan best zijn dat `t dat is , alleen ik heb er persoonlijk gelukkig geen last van....wil alleen m`n buurman helpen `t kwijt te raken.

Maar met al die verwijzingen snap ik er geen **** meer van, is er niet gewoon een simpele korte uitleg?
En welke dingen je moet doen of downloaden?

groeten heatseeker

Ok Melvin, zal t ff rustig doornemen.... je hoort nog van me...

bedankt alvast...heatseeker

Gewoon de patch downloaden en installeren, dan is het over. Laat hem daarna even checken op het echte virus.

Soory hoor maar kun je nog ff zeggen waar ik die patch weghaal?...aub met een link, en waarmee hij dat echte virus kan opsporen?

groeten heatseeker

Geplaatst door Heatseeker
Soory hoor maar kun je nog ff zeggen waar ik die patch weghaal?...aub met een link, en waarmee hij dat echte virus kan opsporen?

groeten heatseeker

Staat in één van me links.

Ik bedoel dan , is hier een progje voor of moet hij dat doen met een virus scanner?...en zijn deze online gratis te downloaden???

Geplaatst door Heatseeker
Ik bedoel dan , is hier een progje voor of moet hij dat doen met een virus scanner?...en zijn deze online gratis te downloaden???

Is een progje voor en is gratis en moet je uitvoeren onder de Veilige Modus.

Verklaar U nader a.u.b. ik ben nog niet zo enorm in deze dingen!

Heatseeker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan