PC steeds trager

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
De laatste maand wordt mijn pc steeds trager. Komt dit door alle beveiligingen van de laatste tijd? Mediaplayer 11, IE 7, McAfffee met vele toeters en bellen of is mijn ram te klein geworden.

Heb XP en Planet standard

En de vertrouwde programma's als Ad-aware, Spywareblaster en CCleaner.

:(

Dat heb ik ook pas gedaan. (week terug)

Nee sorry defragmenteren heb ik een week geleden gedaan. Formateren al een hele poos niet meer. Misschien wel een jaar geleden, maar dit vind ik een vreselijk klus en heb ik nog nooit alleen gedaan.

het lijkt er namelijk op dat je behoorlijk vervuild bent denk ik met name het register.
heb je veel geinstalleerd en weer verwijderd enzo?

Ook ja. In een jaar gebeurt veel he.

Kan ik het register nog op een andere manier goed schoonmaken met een goed program of kan ik beter gaan formateren?

Heb Dell en wil absoluut weten wat ik precies moet doen als ik dat ga doen..........:confused:

het lijkt er namelijk op dat je behoorlijk vervuild bent denk ik met name het register.
heb je veel geinstalleerd en weer verwijderd enzo?

1. Scanners zoals Norton Antivirus en MC Afee kunnen een systeem aanzienlijk vertragen
  2. Heb je in CCLeaner ook het register schoon laten maken?
  3. Defragmenteer eens in de veilige modus
  4. Download en installeer Regcleaner op http://www.worldstart.com/weekly-download/archives/reg-cleaner4.3.htm , hiermee kun je je register ook schoonmaken. Kies voor tools- registry cleanup-do them all , alles wat ie vind kun je verwijderen. (Maak voor de zekerheid een backup van je register!!!!!)

Succes

Wat zou ik dan bij CCleaner moeten aanvinken en is dit veilig?

Moet ik kiezen voor Custom of Normal en zie iets staan over language. Kan ik alles veilig verwijderen met dat program?

ccleaner staat standaard wel goed ingesteld, en is dan veilig te gebruiken.

Moet ik kiezen voor Custom of Normal en zie iets staan over language. Kan ik alles veilig verwijderen met dat program?

En over welk programma heb je het hier ?

Sorry regcleaner gebruik ik niet, geloof er ook niet echt in dan een pc daar sneller van wordt.
En het ergste vuil haalt ccleaner ook uit het register.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan