PC stopt abrupt bij opstarten en geeft vaak foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

rgores

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2010
Laatste tijd als ik mijn pc wil opstarten valt de pc abrupt uit. Soms gebeurt dat bij het opstarten van windows, andere keren wanneer net het bureaublad verschijnt en het een aantal seconden op staat.
Na aantal keren komt er dan een foutmelding te staan, als rapport verzenden.

In dat rapport staat:
C:\DOCUME~1\RAYMON~1\LOCALS~1\Temp\WERc95a.dir00\Mini091810-01.dmp
C:\DOCUME~1\RAYMON~1\LOCALS~1\Temp\WERc95a.dir00\sysdata.xml

BCCode : 1000000a BCP1 : 00000000 BCP2 : 00000002 BCP3 : 00000001
BCP4 : 80522718 OSVer : 5_1_2600 SP : 3_0 Product : 768_1

Weet iemand wat ik hiermee moet en hoe ik het opstart probleem kan oplossen?
Ik hoor het graag.

Ik heb inderdaad destijds mijn pc opnieuw geinstalleerd en heb toen ook mijn harde schijf opnieuw geformataard.

Kun je mij verder helpen?

Laatst bewerkt:
ik denk dat je windows versie beschadigd is. kwam die foutmelding na het formatteren?

Eerste weken na het formateren heeft de pc het prima gedaan zonder foutmeldingen en normale opstartprocedures, alleen de laatste weken geeft de pc die foutmelding. Dus of het dan aan het formateren ligt????

Heb mbam geïnstalleerd en uitgevoerd via veilige modus. Mbam heeft 3 geinfecteerde bestanden gevonden:

Geheugenprocessen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:

Registersleutels geïnfecteerd:
HKEY_CURRENT_USER\Software\ErrorRepairPro (Rogue.ErrorRepairProfessional) -> No action taken.

Registerwaarden geïnfecteerd:

Registerdata geïnfecteerd:

Mappen geïnfecteerd:
C:\Program Files\Error Repair Professional (Rogue.ErrorRepairProfessional) -> No action taken.
C:\Program Files\Error Repair Professional\Backups (Rogue.ErrorRepairProfessional) -> No action taken.
C:\Program Files\Error Repair Professional\startbug (Rogue.ErrorRepairProfessional) -> No action taken.

Bestanden geïnfecteerd:

Even dacht ik dat alle problemen waren verholpen maar nog steeds valt mijn pc na enkele minuten/seconden plots uit.
Verder heb ik dat bluescreenvieuw gebruikt, maar wat moet ik met al die codes, en wat kan ik er mee m.b.t. mijn probleem.

Wat is mijn volgende stap??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan