PC stopt er mee en herstart

• Onderwerp starter Onderwerp starter aleks
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

aleks

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb sinds enige tijd het volgende probleem, dat mijn PC er plotseling mee topt en dan herstart. Dit is nu al een paar dagen voorgekomen tijdens het spelen van Empire Earth 2, tot nu toe had ik dat probleem niet en tot nu toe ook niet bij een ander programma. Het is de officiele versie van Empire Earth 2, dus geen illegaal copietje. Windows XP komt zelf met de mededeling dat er een onbekende fout s opgetreden waarvoor ze nog geen oplossing weten. Zou het aan een stuurprogramma voor het een of andere apparaat? Ik ben - met mijn vorige PC - wel eens per ongelijk een site tegen gekomen waar je kan controleren of je wel de laatste nieuwe drives op je PC hebt staan, helaas kan ik die site nu niet met Google terugvinden. De vraag is dus, zou het aan de drivers kunnen liggen dat mijn PC spontaan herstart / waar kan ik die site vinden / wie heeft een ander idee voor de oplossing van dit probleem?

Het zou ook een warmte probleem kunnen zijn. Kijk eens in de kast of er niet te veel stof in de koelblokken en fan's zit.(CPU en videokaart)

Kijk even in de bijlage.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan