pc stopt na n paar minuten

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudenmug

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 okt 2008
Nadat gisteravond de stroom uitgevallen is bij ons thuis heb ik een raar probleem met mijn computer.
Als ik mijn computer aanzet zie ik niks vreemds en lijkt alles normaal xp start gewoon op zonder enige problemen. Ik kan internetten msnen muziek luisteren alles lijkt gewoon te werken alleen als xp n minuut of 5 draait dan slaat ineens mijn scherm stil stopt het geluid. In de computer zelf lijkt ook niks geks te gebeuren iedere fan draait gewoon door alsof er niks aan de hand is.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of wat er stuk kan zijn?

Doe eens een schijfcontrole ('Rechts klikken op je C schijf - Eigenschappen - tabblad Extra - bij Foutcontrole Nu Controleren klikken - Beide dingen aanvinken en starten klikken, dan bij volgende melding Ja klikken, pc opnieuw opstarten en even laten doen.)

Doe eens een schijfcontrole ('Rechts klikken op je C schijf - Eigenschappen - tabblad Extra - bij Foutcontrole Nu Controleren klikken - Beide dingen aanvinken en starten klikken, dan bij volgende melding Ja klikken, pc opnieuw opstarten en even laten doen.)

Bedankt voor de tip alleen werkt dit helaas niet er zijn 0 fouten gevonden en vervolgens blijf ik hetzelfde probleem hebben.

Wat voor geluid maakt je pc?misschien moet je hem eens even schoon blazen?en stofzuigen..wil wel eens helpen?misschien is de temp te hoog?
is je voeding nog in orde?

Laatst bewerkt:
Wat voor geluid maakt je pc?misschien moet je hem eens even schoon blazen?en stofzuigen..wil wel eens helpen?misschien is de temp te hoog?
is je voeding nog in orde?

nadat ik het programma pc wizard 2008 heb geinstalleerd ben ik erachter gekomen dat de voeding 128 graden celcius was dus die gaat ik nu vervangen
Bedankt voor alle tips en hulp
Groet

nadat ik het programma pc wizard 2008 heb geinstalleerd ben ik erachter gekomen dat de voeding 128 graden celcius was dus die gaat ik nu vervangen
Groet

Aha dat zal je probleem moeten oplossen!veel succes ermee!:thumb:

Groet

Als die echt 128 graden wordt, voel je dat dan niet aan je kast? Volgens mij is het eerder een brakke temperatuurssensor dan dat die voeding écht zo warm zou worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan