Pc stopt soms

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Weer een heel raar probleem. Ik zit gewoon te internetten, en dan lijkt stopt me pc (alsof iemand op pauze drukt) voor een paar seconden, hoor ik een geluidje en gaat hij gewoon weer verder. Ik denk dat het niet gezond is.

:(

Wat voor "geluidje" hoor je dan?
Komt dit uit de pc speaker?
Zo ja, hoeveel piepjes hoor je dan?

Hmm, zou ik toch maar proberen te localiseren.
Kan best je hardeschijf zijn, gezien de combinatie met de "pauze" die je systeem houd.

Neem het zeker voor het onzekere en backup in ieder geval je belangrijkste gegevens.

Heb je soms een popup killer meelopen?
Die geeft n.l. ook zo'n geluidje.

Ik weet niet wat het is maar het is iedere geval geen 'Popupkiller'
En als het mijn Hd is dan word ik er een beetje moe van, want ik heb al een hd die ik ook niet meer aan de praat krijg. Deze hd heb ik losgekoppeld, omdat ik deze niet via "Deze computer" of Dos kon bereiken. Als ik dat probeer liep mijn pc vast, en vraagt Xp "Deze schijf is niet geformateerd wilt u deze formateren :confused:

Maar toch wil ik niet die hd kwijt raken omdat ik nog aardig wat dingen op heb staan.

:(

computer stop tijdens typen of gamen zomaar, net of er een programma zit te klieren

15:47:14] assieverbaan: wij hebben een probleem met laptop, dell xps
[15:47:54] assieverbaan: als ik bezig ben op de computer, om de halve minuut tot 5 minuten is het alsnof er een melding is, die je niet ziet, onzichtbaar,
[15:48:22] assieverbaan: waardoor je niet meer kan typen, en bij games gaat hij uit fullscreen en kan je niks meer doen
[15:48:37] assieverbaan: weet u hier een oplossing voor, wat het probleem is, hij is een jaar oud de computer
[15:50:04] assieverbaan: er is niemand denk ik ?

@assieverbaan:Welkom op Helpmij..:thumb:

Ik begrijp dat je een probleem hebt en copy-pasta uit de chat gehaald hebt?
Je mag dan zelf een topic openen.Meeliften is niet wenselijk(lees:niet toegestaan)en dit topic is uit 2004.
Gaarne dus zelf een vraag maken in juiste sectie. Deze voorzie ik nu van een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan