PC Stream werkt niet door een verkeerde sleutel

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertini

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
PC Stream werkt niet. Als foutmelding krijg ik de boodschap dat de key: HKLM\Software\Microsoft\Fusion!Log moet worden verwijderd. Maar na regedit is die key nergens te vinden.
Hoe kan ik dit eventueel oplossen? Er was een reparatie bestandje op de Windows site, maar die was voor VISTA en werkte dus niet voor mijn Windows 7.

Sorry, maar ik begrijp je vraag niet helemaal. Misschien is het verstandig om meer informatie te geven. Welk programma gebruik je of is dit een 'random' melding die je krijgt tijdens het gebruiken van Windows.

Ik heb PCStreams al verschillende keren opnieuw gedownload, maar elke keer opnieuw opent dit stream programma niet omdat de sleutel (key) HKLM\Software\Microsoft\Fusion!Log moet worden verwijderd uit het register. Maar die sleutel is nergens te vinden als ik via regedit die sleutel probeer te vinden. Voor dit probleem is een reparatie programmaatje geschreven, maar als ik dat opent en wil gebruiken lees ik dat dit alleen voor VISTA is, en dus niet voor Windows 7. Ondertussen kan ik PC Streams nog steeds niet openen en gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan