pc suite icm Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

kabebanaan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jun 2001
Hallo,

Ik ben in het bezit van een Nokia N70.
Ik las op de Nokia-site dat pcSuite (nog) niet werkt icm Windows Vista.

Is er misschien een ander programma om te communiceren tussen pc en telefoon?
Het verzenden van bestanden lukt me wel .... zoek nu nog iets om mijn agenda/contactpersonen uit Outlook 2007 naar de telefoon te synchroniseren.

op nokia.nl wordt er nog niet over gesproken.
maar dat betekend niet dat het niet werkt.

heb je het al geprobeerd???

gr

sander
Van Viritel

Laatst bewerkt:
Had 't wel geprobeerd; werkt niet.

Ik heb nu een tijdelijke oplossing.
Heb met het programma "Virtual PC" nu vista draaien op een virtuele schijf en kan zeer gemakkelijk weer overschakelen naar Windows XP, waar ik Nokia Pc Suite goed kan gebruiken. Wil nog niet de definitieve stap maken om over te stappen op Vista.

Ik laat de vraag nog op de status "onopgelost" staan, want ben toch benieuwd of er nog andere programma's zijn.

Sinds vandaag is er een nieuwe versie van PC Suite uitgebracht.
Deze ondersteund wel Windows Vista.
Klik hier om het te downloaden.

:thumb:

Dank je voor de tip. :thumb:
Deze vraag is hiermee opgelost.

Bluetooth en Nokia PCSuite op Toshiba Tecra S2 Vista

:( Bij het installeren van de nieuwe versie pcsuite wordt er een bluetooth driver (monitor) geinstalleerd. Hiermee kan ik dan ook de nokia N70, 6230i bereiken. Echter met de PCSuite voor geen mogelijkheid. De Tecra heeft een geintegreerde bluethooth (versie 3) die onder XP perfect werkt. Met de nieuwe Suite wordt iets anders geinstalleerd nl:Bluetooth USB Controller-4 from Toshiba.

Wie kan mij hiermee verder helpen. Toshiba en Nokia zeggen: "Wacht maar op een update of check de website regelmatig. Misschien dat Microsoft met een oplossing komt. Niet echt klantvriendelijk dus.

PC Suite werkt NIET op Vista 64 voor een Nokia 6021, een veel voorkomende GSM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan