PC Suite & Vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.

1BJK903

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2007
Hallo jongens en meisjes,

Ik heb een vraag met betrekking tot de Nokia PC Suite en Windows Vista. Ik heb 2 maanden gelee een nieuw pc met daar op Windows Vista Home Premium aangeschaft alleen heb ik een probleempje. De PC Suite werkt niet naar behoren..

Ik heb veel foto's en video's op m'n N73 staan alleen kan ik ze niet slepen naar m'n bureaublad. Als ik een groot bestand (bijv. een video die langer duurt dan 1 minuut) naar m'n bureaublad sleep, krijg ik een andere file. Namelijk iets van: ''PB35593.tmp''

Ik vraag me echt af wat dit is? Ik heb de allernieuwste versie van PC Suite geinstalleerd maar nog doet hij het niet. Heeft er iemand een oplossing voor dit eigenaardige probleem?

BvD,

1BJK903

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je bericht aangepast, met gewone letter grote kunnen we het ook wel lezen. Tevens komen er ook meisjes op dit forum, dus dat er maar bij gezet.:D

Ik heb veel foto's en video's op m'n N73 staan alleen kan ik ze niet slepen naar m'n bureaublad

Wat bedoel je hier precies mee?
Kopieer je meteen vanuit je telefoon, met PC Suite, naar je bureaublad?
Of heb je het bestand al gekopieerd van je telefoon naar een map of je computer en probeer je dan een video-/fotobestand van Nokia naar je bureaublad te slepen?

Gewoon de Nokia Store Manager gebruiken. Naar het bureaublad slepen is nutteloos, althans bij mij..

Ik hoop dat de mensen die hetzelfde probleem hebben, hier wat aan hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan