Pc super traag en reageert niet naar behoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Racingboy

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
Beste,

Na een aantal keer te herinstalleren van mijn pc met windows XP Pro is mijn pc nog steeds super traag en als ik een programma open en daarna terug sluit doet hij niets meer.
VB.: Als ik Mozilla Firefox start en naar enkele site's surf zoals deze, sluit ik Firefox af en start het terug hernieuw op dan doet hij niets meer. Ik heb dit ook bij andere programma's.
Ik heb mijn Virusscan eens laten scannen en heb ad-aware ook eens laten scannen en hij vind niets.
Hoe kan ik dit probleem oplossen want ik zou mijn pc anders door de venster willen gooien.

Mijn Dank

je zegt dat je al verschillende malen XP opnieuw heb geinstaleerd. gaat het dan om een schonen instalatie (dus dat je tegelijk je HD formateer) of instaleer je hem er gewoon overheen.

als het om een schone instalatie gaat en hij is gelijk na de instalatie nog traag zou ik eerst alle drivers van je moederbord grafische kaart ed. instaleren en SP2 blijft hij dan nog steeds traag dan denk ik dat het aan je hardware licht dat bijvoorbeeld je werkgeheugen gedeeltelijk defect is ofzo. of hij is gewoon traag van zich zelf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan