Pc traag door Limeware?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvie

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Het valt mij nu enige tijd op als gebruik maak van Limeware dat het surfen op het internet erg traag gaat!
Ben ik de enige die hier last van heb?
Is er ook misschien een manier om tijdens het gebruiken van Limeware op normale snelheid gebruik te kunnen maken van het internet?
Ook andere programma's reageren niet naar wat ze zouden moeten doen.

Hier ook Silvie,

Ik gebruik weer sinds kort winmx ook zo,n p2p proggie.
Als deze in gebruik is voor downloaden of uploaden, want tja als je het gebruikt moeten ook meerdere er van je bestanden mogen gebruiken, is verder internet en of programma,s ook traag bij mij.

Nu zou het kunnen zijn wat en hoe je comp is, zelf overgeschakeld naar breedband.. wat sneller moet gaan.. ( zie nog geen verschil ). Je werkgeheugen zou te langzaam kunnen zijn.. kan allemaal zelfs met een oude comp had ik dit, en zie met een nieuwere ook niet zoveel verschil.

Bottom line is: ik moet gewoon winmx stoppen wil ik funcitoneel surfen of andere programma,s willen draaien.

Misschien dat andere meer specifieke info kunnen geven
maar een lotgeval heb je iedergeval erbij.
gr. Marcel

Nog ff ps.

Sommige p2p kunnen spyware meegeven, wat je comp ook belasten en traag kunnen maken.
Ik zelf controleer veel op dit spul, dus die traagheid is niet het geval van spyware in mijn geval.

Limeware schijnt wel veel spyware mee tegeven, winmx waarchijnlijk ook, dus wel controleren op spyware aller tijde.

Dit doe ik dus regelmatig, ik hoop dat jij dat ook doet.

Gr. Marcel

Volgens mij is de versie van limeware (laatste versie) die ik gebruik nagenoeg spyware vrij.
Maar ik controleer regelmatig op spyware.

heb persoonlijk nogal weinig p2p software gevonden die je pc NIET vertraagt

de enigste oplossing lijkt me raar genoeg te stoppen met p2p progs

een alternatief is natuurlijk je downloads te laten uitvoeren wanneer jij slaapt, de kans dat het je dan hindert lijkt me vrij klein dan ;-)

anderzijds kan je softwarelicenties kopen en muziek legaal downloaden, films in de cinema zien, ...
we durven dat tegenwoordig wel eens rap vergeten ;-)

gegroet

Geplaatst door el_froggy
anderzijds kan je softwarelicenties kopen en muziek legaal downloaden, films in de cinema zien, ...
we durven dat tegenwoordig wel eens rap vergeten ;-)
Dat vergeten we niet:rolleyes: Dat is alleen een questie van geld. Wie gaat er 20 euro betalen voor een cd met 20 nummmers? Toch ook bijna niemand meer. En films zijn idd mooier in een bios, maar downloaden is vrijwel gratis. Dus ik weet wel zeker dat we dat niet vergeten zijn:p

Geplaatst door Rimsic
Dat vergeten we niet:rolleyes: Dat is alleen een questie van geld. Wie gaat er 20 euro betalen voor een cd met 20 nummmers? Toch ook bijna niemand meer. En films zijn idd mooier in een bios, maar downloaden is vrijwel gratis. Dus ik weet wel zeker dat we dat niet vergeten zijn:p

Vind het persoonlijk een slecht excuus,
20€ voor een cd is inderdaad vrij duur. Maar als je weet dat het grootste deel van dat geld naar de distributie gaat, kan je evengoed legaal downloaden via 't internet..
dan spreken we over 1€ per muziekfile. en dat kan je amper veel noemen.

Het is gewoon niet eerlijk dat alles zo maar van he internet gehaald wordt.
Als grote bedrijven als MS daar hinder van ondervinden, wat denk je dat die kleine nieuwe softwarebedrijfjes moeten doorstaan dan?

Dus jah
Spijtig dat zo een positief en interactief medium wordt misbruikt voor piraterij e.d.

gegroet:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan