Tijdens mijn vakantie is de PC ca. 1 week afgesloten van het lichtnet geweest. Sindsdien lijkt het wel of er dingen in veranderd zijn:
- Hij is vreselijk traag. Voorheen opende ik de verkenner binnen enkele seconden, nu duurt het soms bijna een halve minuut.
- Verschillende programma's naast elkaar draaien is helemaal dramatisch.
- Echter, een DVD branden duurt nu ca. 8 minuten, tegen ca. 14 minuten voor die tijd.
- Met F12 kon ik de PC opstarten (draadloos toetsenbord), deze handigheid werkt ook niet meer.
- Bv het progje Quickpar doet nu bijna 4 x zo lang over eenzelfde bewerking dan voor die tijd.
Enz. enz.
Ik snap er helemaal niets van, en een trage PC is een behoorlijke ergernis, al helemaal met de wetenschap dat hij beter kan.
Configuratie is als volgt:
Intell Pentrium (R) 4, 3,04 GHz, 512 Mb
Windows XP Professional 2002, service pack 2
Ik hoop dat jullie een verklaring en hopelijk een oplossing hebben.
Alvast bedankt.
- Hij is vreselijk traag. Voorheen opende ik de verkenner binnen enkele seconden, nu duurt het soms bijna een halve minuut.
- Verschillende programma's naast elkaar draaien is helemaal dramatisch.
- Echter, een DVD branden duurt nu ca. 8 minuten, tegen ca. 14 minuten voor die tijd.
- Met F12 kon ik de PC opstarten (draadloos toetsenbord), deze handigheid werkt ook niet meer.
- Bv het progje Quickpar doet nu bijna 4 x zo lang over eenzelfde bewerking dan voor die tijd.
Enz. enz.
Ik snap er helemaal niets van, en een trage PC is een behoorlijke ergernis, al helemaal met de wetenschap dat hij beter kan.
Configuratie is als volgt:
Intell Pentrium (R) 4, 3,04 GHz, 512 Mb
Windows XP Professional 2002, service pack 2
Ik hoop dat jullie een verklaring en hopelijk een oplossing hebben.
Alvast bedankt.