pc traag (take 256128564151225)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordyvan

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
beste forum lezers (en beantwoorders)

ik (en met mij nog vele, vele meerderen) hebben vaak last van een langzame pc... (ook internet). is er niet 1 programma die echt je pc een goede boost kan geven? :confused: tuneup xp doet het best goed, maar ik heb niet het gevoel dat de computer helemaal word geoptimaliseert.

ook heb ik op mijn desktop pc een draadloze internet verbinding, maar bij elke start geeft de computer melding van nieuw aangetroffen hardware (netwerkcontroller). na een start gaat het wel goed en kan ik op het internet. maar ik wil gewoon gelijk kunnen internetten. iemand een oplossing? :rolleyes:

jordy

Meestal zijn standaard dingen voldoende, zoals regelmatig ff schijfopruiming, defragmentatie.. ook kan je door middel van " msconfig " invoeren bij uitvoeren kijken bij opstarten welke onnodige dingen mee opstarten die je pc traag maken.

Daarnaast kan een progje dat je register scant op fouten ook wel helpen. Een gratis programma zoals ccleaner heeft een register scanner, en kan je pc scannen op onnodige zooi.

Een programma wat mn pc een extra boost gaf is PcPitstop Optimize. ( ook betaald, misschien dat iemand een volledige versie heeft ofzo ). Klein progje die het toch erg goed doet

TuneUp utilities 2006 zou ik je afraden, dat heeft mn hele XP ondersteboven gezet ( extra foutmeldingen, dll bestanden die weg zijn.. )

En over dat draadloos netwerk heb ik helaas nog geen idee van ..

succes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan