PC trager met Windows 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruut
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Mijn pc is sinds de installatie van W 7 een stuk trager. Dit is vooral merkbaar bij het binnenkomen van e-mail en downloaden. Het gaat om een Intel Core 2 Duo CPU E 8400 @3.000 GHz, RAm-geheugen 3.00 Gb. De prestatie-index geeft cijfers van 55,4 tot 5,9 behalve bij GRAFISCH, bureaubladprestaties voor Windows Aero. Dit is 3,3.

Wie weet hoe ik dit op kan lossen zonder dat ik de boel beschadig?

heb je wel de 32 bits versie van windows geinstalleerd ?

zo niet is het logisch want je moet 4 gig ram hebben om 64 bit te kunnen runnen

Windows 7 trager

Het is de 64-bits versie. Dat zal dus eerst maar eens moeten worden opgelost.

2GB is de minimale eis voor 64-bit

Welk besturings systeem stond er eerst op ?
Heb je een upgrade gedaan of een schone installatie ?

Laatst bewerkt:
Windows 7 trager

Eerst was het XP.
Het gaat om een schone installatie.

Het is wel normaal dat win 7 trager is dan win xp , maar bij downloaden en email binnen halen ? Dat zal de beveiliging wel zijn ; heb je ook een andere virusscanner/beveiligingsprogramma ?
Welke grafische chip heb je ? je grafische score is erg laag ,( maar niet van invloed op je internetverkeer)
Zoals asususer al zei , is wat extra geheugen aan te bevelen

Laatst bewerkt:
Windows 7 trager

De grafische kaart is Radeon HD 3450 PCI, 64 Bit

Hoi...

Vraagje voor de zekerheid:alle drivers op orde??Geen uitroeptekens meer in apparaatbeheer??

Windows 7 trager

Iemand gaf mij de suggestie dat het te maken kan hebben met de 3-dimensonale instellingen voor films en spelletjes (die ik niet draai en niet speel) maar had zelf geen idee hoe dit veranderd kan worden en ik al helemaal niet. Zou dit kunnen kloppen en zo ja, hoe kan ik dat dan veilig veranderen?

Windows 7 trager

Het probleem is opgelost. Het bleek allemaal veel eenvoudiger dan het leek. De oorzaak was een ietwat loszittende usb-poort. Hoe simpel kan het leven zijn. Bedankt voor juliie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan