PC tussen 300 +/- 500

Status
Niet open voor verdere reacties.

brayanhoi

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2013
Budget - tussen 300 en 500
Doel - Gamen.
Omgeving - Krachtige PC
Assemblage - kant en klaar

Besturingssysteem - Windows 7 (64/32 welke beter is)

Welke games had je in gedachte? Met een pc van 500 euries kun je niet gamen. Vooral omdat er al 100 euro weg is naar de OS en hij ook nog geassembleerd moet worden. Dus dan houd je 350 euro max. over aan pc. Daar heb je geen game pc voor. Hier kun je hoogstens een huis-tuin-en-keuken pc voor krijgen.

Spaar nog even door:thumb:!

Als je er 100 euro bijlegt heb je een Low budget game systeem die je goed kan uitbreiden.

- Laatste FX processoren
- Elke AMD videokaart tot 7950 (Voeding ondersteunt het)
- Kan hem nog uitbreiden naar 16GB Werkgeheugen.
- Kunnen nog meerdere hardeschijven bij (SSD)

Je kan ook het assemblage pakket eraf halen en het DVD station. Zou je die moeten gebruiken van je oude systeem *Scheelt weer 80 euro*
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B557834%5D=1&product%5B450088%5D=1&product%5B340428%5D=1&product%5B555276%5D=1&product%5B555977%5D=1&product%5B561075%5D=1&product%5B394013%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B568296%5D=1&product%5B617668%5D=1

Laatst bewerkt:
Budget - tussen 300 en 500
Doel - Gamen.
Omgeving - Krachtige PC
Assemblage - kant en klaar

Besturingssysteem - Windows 7 (64/32 welke beter is)
Een 'krachtige' game-pc voor dit bedrag? De andere posters in jouw vraag zijn nog mild voor je.
Er is eigenlijk maar 1 antwoord mogelijk v.w.b. jouw budget : onmogelijk.
Voor wat je vraagt heb je een budget van 1000 tot 3000 euro nodig.

Hetgeen sanderheleboelcijfers hierboven schrijft is denk ik niet wat jij zoekt, jij zoekt namelijk geen low budget systeem, maar een krachtige game pc. Voor het bedrag dat je beschikbaar hebt zou je eens kunnen overwegen een playstation te kopen o.i.d.

Volgende vraag...............................

Laatst bewerkt:
3000 euro is wel erg overdreven je kan met 800 euro vrijwel iedere game op 1080P al maxed spelen

maar het is idd handig om te weten welke games er gespeeld moeten worden en op welke kwaliteiten
voordat er uberhaupt ook maar een samenstelling word geplaatst

gast0225 ben je niet een beetje hard voor deze jongen.

Trouwens voor de aanschafprijs van een Fiat panda verwacht ik de nieuwste audi A3 :)
slaat hetzelfde als 300-500 euro wil ik een krachtige pc.

Krachtige pc's beginnen pas bij 1000 euro, als het niet 1500 is.

Laatst bewerkt:
Reagerend op een aantal postings:

nee, 3000 euro is helemaal niet overdreven. Da's wel zo'n beetje het bedrag waar je aan mag denken voor een super de luxe game machine. Met een paar muisklikken klik ik er één bij elkaar.
Ja, ik ben redelijk hard voor topicstarter. Zachte heelmeesters..................
Gelet op de vraagstelling van topicstarter waarin hij duidelijk aasngeeft een krachtige machine te willen hebben, is een dergelijk budget natuurlijk grote onzin. Koopt hij desondanks iets van rond de 400 euo, dan zien we topicstarter hier op de Helpmij binnen 6 maanden zwáár gefrustreerd en zich bekocht voelend terug.

Ik denk dat hij met "krachtige pc" zoveel mogelijk kracht voor de prijs bedoeld in plaats van een "super de luxe game machine".

en met een i5 kun je de games net zo lang blijven spelen als met de i7 dus kan goedkoper
maar is verstandig om eerst eens te wachten wat de ts er van vind voordat we verder gaan met advies geven

Laatst bewerkt:
Ik vind eerlijk gezegd dat men nog altijd een beetje realistisch moet blijven en weten dat je voor 300 tot 500 geen super pc kan hebben waar dat je de allerzwaarste games kunt op spelen. Traag zal die wel niet zijn maar ook geen wonderen verwachten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan