pc-tv-hdmi

Status
Niet open voor verdere reacties.

rembojr

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2012
hallo,
ik zie deze vraag al vaker staan maar heb hem toch nog niet opgelost.
we hebben thuis 2 pc's.
nu hebben we een hdmi kabel gekocht om via de pc na tv te kijken.

pc1
beeld komt over maar geen geluid.
na updaten van alles nog geen resultaat.
hij staat ook niet bij afspeel apparaten.

pc2
doet alles het (beeld en geluid).

maar we willen graag van pc 1 ook dat t werkt.

we hebben een zelfgebouwde pc + panasonic 3d tv
wat o wat kan het probleem zijn?
en we willen niet gaan werken met extra stekkers.

mvg
rembojr

Hoi,

Misschien even de hardware opgeven en dan vooral je videokaart want misschien ondersteund deze het geluid niet via hdmi.

Hoi,

Volgens mij aar kan het mis hebben kan je met een verloop van dvi naar hdmi kan je geen geluid meesturen of heb heb je wel een hdmi aansluiting [k zie tenminste alleen dvi aansluiting.

Hoi,

Oke, driver al eens upgedated?

Ps heb je ook al eens de niet spelende pc op de tv in de wel spelende hdmi van van de tv gedaan

Laatst bewerkt:
Hoi,

Neem aan dat je beide pc op de tv hebt aangesloten pc 2 doet het wel olp die aansluiting op de tv en als je daar pc 2 nu eens op zet wat dan en heb je voor beide de zelfde kabels? denk gewoon even mee hoor;)

pc1 is van mij ouders, die staat beneden. na veel lezen en proberen lukte het nog steeds niet ( geen geluid). heb alles upgedate en mocht niet helpen. toen dacht ik haal mij pc op (stond op mij kamer), die is iets beter qua videokaart.
hdmi stekker uit pc1 gehaald en in pc2 gestopt. beeld deed het gelijk, geluid ook.

klik eens op dat luidsprekertje onderaan rechtemuis afspeelaparaten dan staat er normaal hdmi output staat dat ingeschakeld

edit zeg eens precies wat er staat en als het is ingeschakeld zie je dan ernaast die balkjes bewegen als je iets afspeeld

Laatst bewerkt:
Hoi,

Oke ik lees dat er wel meer problemen met de 9600 zijn mijn idee houden zachtjes aan op misschien een andere Helpmij-er nog een idee. En anders een deal met je ouders maken jouw kaart er bij hun in ,en bij jouw een nog betere kaart erin plaatsen en je ouders mee laten financieren:D

@groentje1 al geklikt, hij ziet alleen de boxen, de hdmi uitgang niet
@modaq haha zou wel leuk zijn :P hij is een jaar oud dus aan vervanging toe :P ( goed excuus hoop ik :P)

dat is dus het probleem je zou je video kaart moeten updaten maar als je zegt dat je dat al gdn hebt weet ik het ook niet

uhh als je van je video kaart je software installeert dan heb je er een programma bij voor de instellingen enzo dat staat gwn tussen je programma s

Hoi,

Neem aan dat groentje deze bedoeld rechtermuisknop op buroblad en op nvidea-configuatiescherm klikken misschien daar nog wat aanvinken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan