PC uit NUM LOCK key blijft aan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door maikel9
Nu blijft je capslock branden.:D

Ik neem aan dat hij NUM LOCK bedoelt.....

Weet iemand hoe ik windows kan afdwingen om bij het afsluiten niet het num lock lampje aan te zetten?

nouw.....als dat zo was dan wist iemand het denk ik wel.
en als het storend is kan je tog gwoon de stroom er afhalen, dat veel makkelijker dan aan iedereen vragen of ze het andwoord weten..

[ .. >> kevin << .. ]

Sorry Kevin maar als ik ieder keer dat ik mijn pc moet uitschakelen mijn hand zeer moet doen (omdat het weing ruimte is achter de systeemkast) en of kast verplaatsen om bij het stekker te kunnen komen dan maar geen pc gebruik.

Stekker is mijn laatste moeglijkheid. Jongens sorry als ik iemand lastig val maar:

JE BENT NIET VERPLICHT OM TE ANTWOORDEN EN OF MIJN POSTS TE LEZEN.

Voel je je lastig gevallen dan bied ik je mijn excuses aan. Het is en zal nooit mijn bedoeling zijn om mensen lastig te vallen. Maar goed als niemand het weet dan geef ik het op. Jongens bedankt voor jullie advizen cq mogelijkheden.

Het maakt helemaal niet uit dat je dit vraagt,daar is helpmij toch voor.
Het is goed om af en toe te reageren op je eigen topic om de vraag weer onder de mensen te brengen.

Helaas heeft nog niemand een oplossing gevonden dus hoop voor je dat het mischien nog komt.
sucses en vraag maar raak :D
:thumb:

Geplaatst door glass
Sorry Kevin maar als ik ieder keer dat ik mijn pc moet uitschakelen mijn hand zeer moet doen (omdat het weing ruimte is achter de systeemkast) en of kast verplaatsen om bij het stekker te kunnen komen dan maar geen pc gebruik.

Stekker is mijn laatste moeglijkheid. Jongens sorry als ik iemand lastig val maar:

JE BENT NIET VERPLICHT OM TE ANTWOORDEN EN OF MIJN POSTS TE LEZEN.

Voel je je lastig gevallen dan bied ik je mijn excuses aan. Het is en zal nooit mijn bedoeling zijn om mensen lastig te vallen. Maar goed als niemand het weet dan geef ik het op. Jongens bedankt voor jullie advizen cq mogelijkheden.

dat heb ik ook al eerder gezegt...je kan er een stekkerdoos met schakelaar tussen zetten dus je hoeft niet elke keer agter d pc

heb net dit regeltje gevonden op het internet.
Numlock aan of uit bij Win2k / WinXP
Als je de pc start en je komt bij het logon scherm zet je je numlock aan of uit (wat jij wilt) Nu ga je NIET inloggen maar je reboot netjes, vanaf nu blijft ie aan of uit ongeacht de user.

probeer het eens met afsluiten om hem uit te zetten en dan eens herstarten en kijk eens wat ie doet.
las net dat windows dat dan onthoud.

Geplaatst door maikel9
heb net dit regeltje gevonden op het internet.
Numlock aan of uit bij Win2k / WinXP
Als je de pc start en je komt bij het logon scherm zet je je numlock aan of uit (wat jij wilt) Nu ga je NIET inloggen maar je reboot netjes, vanaf nu blijft ie aan of uit ongeacht de user.

probeer het eens met afsluiten om hem uit te zetten en dan eens herstarten en kijk eens wat ie doet.
las net dat windows dat dan onthoud.

Hm dat is een goede! ik zal het uitproberen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan