PC Uitbreiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alphateamface

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
Ten eerste sorry dat ik veel topics maak, ik heb totaal geen verstand van hardware. En naar vraag probeer ik het nu zo kort en krachtig te vertellen wat ik nou graag wil.

Kort: Een pc waar ik mijn ps3 kan opnemen met een capture card, en ze bewerk.
ik speel geen spellen op de pc, maar internet wel.

Lang:

Ik wil graag mijn pc uitbreiden tot eentje waar ik filmpjes kan opnemen via een capture card,
en ze vervolgens kan bewerken als ik ze niet stream. Is het mogelijk om een goede capture card (met live streaming) te krijgen met niet al te veel geld uit te geven?

Nou wil ik natuurlijk ook laadtijden voorkomen, nu heb ik 1GB aan intern geheugen,
is het ook handig als je nog 1GB erbij doet voor de capture card? Of zeggen jullie dat het niks met het intern geheugen te maken heeft.

Verder kan ik er zelf niks aan toevoegen, behalve de naam van de PC en het type:

Compaq Presario
SR1340NL
de standaard 512MB geheugen is vervangen met 1GB

Ik geef graag meer informatie weg als jullie het nodig hebben.

zo te zien is het een compaq, daarvalt niet veel aan up te grade, speciale voeding, speciale aansluitingen, ik denk dat je het volgende nieuw aan het kopen komt:
*voeding
*moederbord
*processor
*geheugen
*dvd speler + brander of wat je nu hebt moet sata zijn, of dat bewaren en een sata hdd

en wat is je budget

^

Waarom zou ik dat allemaal moeten kopen? Ik kan nu al video's bewerken, zonder problemen.
Heb ik al die dingen nodig voor een capture card?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan