pc uitgevallen, vreemde lucht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

nee maar ik zou me eens achter de oren krabben ik weet alles kan kapot maar zoals gezegd 5 jaar is niet echt overdreven lang of je moet hem al die jaren flink belast hebben maar dat denk ik niet en zelf zoals jij van Corsair gecharmeerd bent ben ik het van Seasonic ,maar crorsair is geen slecht merk hoor

In iedergeval bedankt Voor de hulp! De volgende keer als mn voeding overlijdt zal ik verder kijken dan corsair!

Mvg, Thom

hihi volgende week dus :p nee geintje, wederom succes met de aankoop en hopen dat de rest niet mee is gegaan. heb je moederbord al eens bekeken.

Bedankt voor t linkje ! Van buitenaf lijkt wr niks mis mee te zijn geen verbrande plekken of iets wat er op lijkt, mijn moederbord lijkt van de buitenkant in orde.

Mvg Thom

Hoi,

Oke, misschien valt alles dan mee hopen maar even wachten dus op de voeding.

Alles 1 voor 1 erin geprikt, aangekomen bij mn videokaart krijg ik geen beeld! Betekent dit dat ik mn videokaart van 530 euro weg kan tyfen ? -_- mvg thom

Sluit ik de kabel aan op de gpu van t moederbord heb ik wel beeld...

heb mn oude XFX ATI 6950 erin gepropt en die werkt wel, kan ik er nu vanuit gaan dat mijn gtx 780 het loodje heeft gelegd ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Even je drie berichten samengevoegd .

Heb je de 780 als eens in een andere pc geprobeerd?

Ja, werkte ook niet!
Hij is nu onderweg naar evga duitsland waar die gemaakt zal worden hopelijk, heb inmiddels een gtx 980 erin zitten.
Alles draait als een zonnetje!

Hoi,

Oke kan ik geloven met een 980, fijn dat het nu als een zonnetje draait

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan