Pc uitgevallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lainke

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Hoi,
Ik zit met een probleempje,
Toen mijn pc opstond, raakte ik per ongeluk met een stroomkabel de ijzeren kast van mijn pc, hij viel uit en wil geen stroom meer geven, wat kan ik doen , ik vindt op het moederbord geen zekering terug die ik eventueel zou kunnen vervangen, zou die ergens anders kunnen steken of wat kan ik doen?
hartelijk dank voor de hulp
Alain

Je zegt dat hij geen stroom meer wil geven. Ik zou dan even een andere voeding proberen.

Is goed mogelijk. Bij sommige voedingen kun je de zekering vervangen geloof ik. Bij anderen zit hij vastgesoldeerd. Je zou als je hebt het kunnen testen of een andere voeding het wel doet.

Als je hem openmaakt kun je misschien ook zien of hij doorgebrand is.

Ik heb de zekering getest en die werkt nog, geeft dus nog contact !! ??????? en nu
Dank u hé

Het kan toch niet zijn dat alles wat in de pc zit, moederbord, processor enz..... allemaal stuk is hé?

:confused: Dat durf ik je niet te zeggen. Het feit dat je pc al helemaal geen stroom krijgt, denk ik toch aan de voeding. Als de voeding goed zou zijn en de rest niet, dan zou je volgens mij de voeding wel horen.

Het kan wel allemaal kapot gaan door zo'n opdonder, maar ik denk toch de voeding. Ik hoop dat er zo nog iemand langswandelt en je meer zekerheid kan geven.

Verplaatst van diversen naar de hardware sectie

Hoi,
Mijn pc spookt blijkbaar, na een 1/2 uurtje stak ik hem terug in, en....... hij bolde ineens weer !!!!, gelukkig,
Hartelijk dank voor de reacties, misschien ( hopelijk niet te snel ) tot een volgende keer !!!!
Alain

Huh? Herrezen? Hopen dat hij het blijft volhouden. Zo ja, dan heb je echt geluk gehad.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan