Pc update kit

Status
Niet open voor verdere reacties.

kosterkeeltsie

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
oke nou had ik gister al een vraag gepost en ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een hele nieuwe update kit koop..

en ik vroeg me af of dit goed is?

De Upgrade Kit Athlon II X2 245/A760G/2GB van ALTERNATE uit het M4A78L-M LE moederbord samen met een AMD Athlon II X2 245 processor en 2GB Kingston ValueRAM geheugen. Verder is er een onboard ATI Radeon HD3000 grafische kaart aanwezig, is er één PCIe x16 2.0 slot aanwezig en kunnen er SATA en IDE apparaten worden aangesloten. Uiteraard ontbreken ook onboard geluid en netwerk niet

ik gebruik hem hoofdzakelijk om films te kijken en call of duty mw2 te spelen.

alvast bedankt:thumb:

Je zal alsnog een videokaart en een nieuwe voeding moeten hebben. De onboard kaart is niet voldoende!

Vervolgens zal je moeten oevrwegen geen 2 gig geheugen bij de kopen, maar 4. En dat is afhankelijk van het geheugen dat je momenteel hebt.

Kijk er eens goed naar, feitelijk is dit een gehele nieuwe pc en behoudt je alleen de huidige kast!

.

ja daar was ik van op de hoogte maar ik heb nog één ddr2 van 2gb
& 4 ddr2 van 1gb dus dat is denk ik geen probleem.

en aangezien mijn ouders nu ook een leuke bijdrage leveren wou ik hier voor gaan.
welke videokaart en voeding zal ik er bij kopen?

en ik vroeg me af of dit dus een goed moederbord was?:confused:

Geef eens de link naar de set.

Een voeding moet je niet op besparen, dit dient een a-merk te zijn en ik ga uit van minimaal 450 watt, dan de videokaart nog. Kan je nu vanalles gaan aanraden, maar wat is het volledige budget?
Hoe zie je de toekomst qua gamen? Moet mw2 op zijn hoogst en de eventuele opvolger moet ook gespeelt kunenn worden?

Er is veel waar je an moet denken.

Dan het geheugen, koop je nieuw en sneller geheugen dan je nu hebt, let er dan op dat het nieuwe geheugen zich zal aanpassen aan de laagste snelheid. Daarbij weet ik de snelheden van het huidige niet (kan je zien met pc wizard, de link vind je in je vorige topic).

Geef dus eerst luid en duidelijk antwoord op de vragen, pas daarna kunnen we je van goed advies voorzien.

Op de voeding moet je zeker niet bezuinigen. Als er daar iets fout gaat dan fikt je hele pc mee af. Ik zou gaan voor een merk als CoolerMaster, Be-Quiet of Corsair bijvoorbeeld, Antec kan ook nog.
Qua videokaart zal je zeker een losse moeten kopen en geen onboard, die zal nooit snel genoeg zijn voor een leuk spelletje.
Ik zou persoonlijk gaan voor een 5850, merk maakt dan niet uit, maar de prijs zal wel te hoog zijn :D
Ik heb zelf deze 5770 van sapphire gehaald 2 weken terug, ben er echt super tevreden over: http://www.cool-prices.nl/nl/product/608259
Dat ding wordt echt niet warm en is een stuk sneller als m'n oude 3650!

.

ok en met het moederbord dat ik noemde +de juiste voeding
& de 5850 videokaart zullen de spellen al een heel stuk beter werken?

bedankt:thumb:

Nogmaals, geef eens een link naar de upgrade set.

En beantwoord nu eerst eens alle vragen die je gesteld worden! Dus even terug lezen en alle vragen voorzien van een antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan