PC upgrade bugdet: €650

Status
Niet open voor verdere reacties.

itsjustme

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2012
Specs:
CPU: AMD phenom II X4 965 black edition
Video: AMD radeon HD 6850 coolstream edition
Mobo: M5A78L-M/USB3
koeler: corsair hydro H80i
En nog 2 HDD's van 500 en 2000GB
Voeding: be quiet! Pure Power L7 530W

Ik wil graag mijn PC upgraden omdat ik de games niet lekker smooth vind op very high of ultra. De games ik op very high tot ultra wil spelen zijn GTA V, far cry 4, shadow of mordor en the witcher 2 om een paar voorbeelden te noemen.

Het liefst een AMD processor zodat ik niet mijn moederbord hoef te vervangen.

Ik had dit topic al een tijdje geleden aangemaakt, maar toen ontplofte mijn TV, koste me 1200 euro en had ik dus geen geld meer.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Denk als je een nieuwe videokaart koopt je al een eind komt bv een r9 280x

En ik weet wel zeker dat je nog meer moet vervangen met deze wensen. Welk werkgeheugen heb je nu? En welke voeding?

Goedemorgen,

Denk als je een nieuwe videokaart koopt je al een eind komt bv een r9 280x
Is alleen een nieuwe videokaart genoeg dan?

En ik weet wel zeker dat je nog meer moet vervangen met deze wensen. Welk werkgeheugen heb je nu? En welke voeding?

voeding is de be quiet! Pure Power L7 530W. Werkgeheugen is 8GB 1333 mhz geloof ik. Weet niet precies meer wel merk.

Laatst bewerkt:
DIT zou een zeer goed setupje zijn dan.
Je kan je werkgeheugen; moederbord; voeding; HDD's allemaal houden. Ook je koeler (H80i) zou daar zeer goed voor zijn :)

Maar aangezien je een budget hebt van 650 € kan je nog iets extra's
Dan raad ik DIT aan. Een SSD voor daarop programma's en je OS voor super snel opstarten :)

Bedankt voor je reactie! Ik vraag me af of zo een SSD wel veel zin heeft. Want als ik kijk naar de spellen met lange laadtijden, waarbij een SSD nodig is, zijn die al gauw 40GB (zoals elder scrolls online.)
En die videokaart en cpu zien er wel goed uit. denk ik :p Ik lees alleen dat die GPU een beetje losjes in mobo hangt. En weet je toevallig wat het gratis product is wat erbij zit?
EDIT: gratis product is blijkbaar the witcher 3, best nice dus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan