Hoi, ik ben van plan mijn pc te gaan upgraden, maar ik heb er niet super veel verstand van.
Laat ik beginnen met de error die ik af en toe heb.
Soms wanneer ik een game speel of film kijk op de PC, krijg ik wel eens dat mijn PC vastloopt, mijn headset maakt dan een onwijs hard irritant vastzittend geluid en mijn PC moet ik daarna zelf uitzetten, ik kan niks meer doen, ook niet naar taakbeheer gaan. Meestal heb ik bovenstaand probleem, maar ik heb ook een paar zeldzame keren het blauwe scherm gehad, maar niet de error toen gelezen. (Ik wist niet dat de error werd aangegeven destijds.)
Zelf denk ik dat het misschien de video kaart zou kunnen zijn, waardoor ik last heb van deze errors.
De error kwam vaak voor toen ik een serie ging kijken via VLC Media Player.
Het upgraden betreft, ik wil graag mijn PC upgraden zodat ik de volgende dingen beter kan doen.
Het spel LoL spelen, editen, beeldopnemen d.m.v. fraps/hypercam en streamen(live game streamen op twitch).
Op dit moment heb ik een: Acer Aspire M7300
- AMD Phenom II X6 1035T Processor 2.60Ghz
- 6GB RAM
- ATI Radeon HD5570 up to 3835MB
- Hardeschijf van 1 TB
- 64 bit besturing met Windows 7
Voor het editen heb ik gehoord dat ik meer RAM nodig heb, maar meer dan dit weet ik niet.
Vandaar dat ik jullie hulp vraag.
Mijn budget zal zo'n 250-350 euro zijn. (aan te passen als het te weinig is)
Ik heb ook een paar foto's(PC zit verkeerd om op de foto's maarja):
http://share.pho.to/4jK24
Wat kunnen jullie mij aanraden?
Mvg,
Roy
Laat ik beginnen met de error die ik af en toe heb.
Soms wanneer ik een game speel of film kijk op de PC, krijg ik wel eens dat mijn PC vastloopt, mijn headset maakt dan een onwijs hard irritant vastzittend geluid en mijn PC moet ik daarna zelf uitzetten, ik kan niks meer doen, ook niet naar taakbeheer gaan. Meestal heb ik bovenstaand probleem, maar ik heb ook een paar zeldzame keren het blauwe scherm gehad, maar niet de error toen gelezen. (Ik wist niet dat de error werd aangegeven destijds.)
Zelf denk ik dat het misschien de video kaart zou kunnen zijn, waardoor ik last heb van deze errors.
De error kwam vaak voor toen ik een serie ging kijken via VLC Media Player.
Het upgraden betreft, ik wil graag mijn PC upgraden zodat ik de volgende dingen beter kan doen.
Het spel LoL spelen, editen, beeldopnemen d.m.v. fraps/hypercam en streamen(live game streamen op twitch).
Op dit moment heb ik een: Acer Aspire M7300
- AMD Phenom II X6 1035T Processor 2.60Ghz
- 6GB RAM
- ATI Radeon HD5570 up to 3835MB
- Hardeschijf van 1 TB
- 64 bit besturing met Windows 7
Voor het editen heb ik gehoord dat ik meer RAM nodig heb, maar meer dan dit weet ik niet.
Vandaar dat ik jullie hulp vraag.
Mijn budget zal zo'n 250-350 euro zijn. (aan te passen als het te weinig is)
Ik heb ook een paar foto's(PC zit verkeerd om op de foto's maarja):
http://share.pho.to/4jK24
Wat kunnen jullie mij aanraden?
Mvg,
Roy
Laatst bewerkt: