PC upgrade nodig?

• Onderwerp starter Onderwerp starter GDSS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GDSS

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2008
Hallo,

Ik ben waarschijnlijk één van de zovelen die dit vraagt. Maar ik ben een leek met PC's als het om de binnenkant gaat van mijn PC.

Ik heb GTA IV gekocht en probeer deze nu te spelen, dit lukt aardig maar ik ben zeker niet tevreden ('automatische graphicsetter' belemmert mij in het hoger zetten van de instelling). Mijn PC heeft altijd alle spellen moeiteloos gedraaid (niet altijd met de hoogste graphics). Ik wil deze game nu moeiteloos kunnen spelen, maar het hoeft nou ook weer niet de beste computer die er is te worden.;-)

Dit heb ik:
Aspire M5500 - 1E77
Intel Core 2 Quad Q6600
500GB HDD
2GB DDR II RAM
NVIDIA GeForce 8600GT up to 1020MB
Windows Vista Home (SP1)

Laatst bewerkt:
Lijkt me toch echt wel te kunnen.....! het geheugen lijkt me het zwakste punt

Dat dacht ik eigenlijk al. Maar hij loopt niet lekker, en de graphics staan op low en medium, dat is voor mij te laag.:o
Dus wat RAM erbij kopen? 1/2 GB ofzo? Wat kost dat ongeveer?

Dat dacht ik eigenlijk al. Maar hij loopt niet lekker, en de graphics staan op low en medium, dat is voor mij te laag.:o
Dus wat RAM erbij kopen? 1/2 GB ofzo? Wat kost dat ongeveer?

Niet te vlug. eerst kijken of dat werkelijk het "probleem is"
Kijk eens tijdens het spel bij taakbeheer. hoeveel geheugen word er dan gebruikt?

Sorry, overenthousiast.;)
Als ik speel en ik ga naar taakbeheer dan geeft ie aan dat ik 1.50GB gebruik. In mijn sidebar geeft zo'n programma'tje aan dat ik 76% gebruik van mijn RAM geheugen. Dit is normaal 50-55%.
Ik weet alleen niet zeker of het een 'goede test' is, want ik kan niet meer doorspelen als ik nu terug wil naar het spel. Ik weet niet of ie dan nog op volle toeren draait?