Hallo allemaal,
3 jaar geleden heb ik mijn pc samengesteld na wat research gedaan te hebben, gericht op gaming. Echter merk ik dat de nieuwere games niet soepel meer lopen en ik de graphics moet downgraden, beetje jammer!
Mijn specs:
- Cooler Master Centurion II midtower behuizing
- OCZ ModXtream Pro voeding
- 2x 4 GB DDR3 Kingston
- Scythe Mugen 2 processorkoeler
- LiteOn iHAS122 diskdrive
- Intel Core i5 2500K processor / 3.3 GHz
- Gigabyte GA-Z68MX-UD2H-B3-Moederbord
- Crucial m4 SSD 128 gb
- MSI N560GTX-ti Twin Frozr II 2GD5/OC
Mijn voorkeur gaat uit naar het soepel lopen van de aankomende The Witcher 3, op minimaal medium setting, en andere games die behoorlijk wat vergen, zoals de recente Dying Light.
Verder vraag ik me af of iemand mij tips kan geven om de koeling/airflow te verbeteren, bij intensiviteit blaast hij behoorlijk wat (voelbare) warmte.
Tot slot zou ik er graag een nieuwe SSD bij willen hebben, mocht mijn budget het toe laten, 128gb is te weinig.
Mijn budget ligt rond de €600,- tot €700,-
Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Alvast bedankt.
Groetjes NiempieJ
3 jaar geleden heb ik mijn pc samengesteld na wat research gedaan te hebben, gericht op gaming. Echter merk ik dat de nieuwere games niet soepel meer lopen en ik de graphics moet downgraden, beetje jammer!
Mijn specs:
- Cooler Master Centurion II midtower behuizing
- OCZ ModXtream Pro voeding
- 2x 4 GB DDR3 Kingston
- Scythe Mugen 2 processorkoeler
- LiteOn iHAS122 diskdrive
- Intel Core i5 2500K processor / 3.3 GHz
- Gigabyte GA-Z68MX-UD2H-B3-Moederbord
- Crucial m4 SSD 128 gb
- MSI N560GTX-ti Twin Frozr II 2GD5/OC
Mijn voorkeur gaat uit naar het soepel lopen van de aankomende The Witcher 3, op minimaal medium setting, en andere games die behoorlijk wat vergen, zoals de recente Dying Light.
Verder vraag ik me af of iemand mij tips kan geven om de koeling/airflow te verbeteren, bij intensiviteit blaast hij behoorlijk wat (voelbare) warmte.
Tot slot zou ik er graag een nieuwe SSD bij willen hebben, mocht mijn budget het toe laten, 128gb is te weinig.
Mijn budget ligt rond de €600,- tot €700,-
Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Alvast bedankt.
Groetjes NiempieJ